کد خبر: 500079
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۱۰:۵۰:۰۰
| |

حسین ثوری،رییس فدراسیون بوکس:

آینده‌سازان بوکس زیر چتر حمایت فدراسیون هستند/ قول مدال المپیک نمی‌دهیم، اما نا‌امید نیستیم

رییس فدراسیون بوکس گفت: هیچ رییس فدراسیونی قول مدال نمی‌دهد و من هم این ریسک را نمیکنم، اما ناامید هم نیستیم.

آینده‌سازان بوکس زیر چتر حمایت فدراسیون هستند/ قول مدال المپیک نمی‌دهیم، اما نا‌امید نیستیم
کد خبر: 500079
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۱۰:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین ثوری در خصوص برگزاری رقابت‌های بوکس انتخابی نوجوانان و جوانان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی ما در طول ریاست فدراسیون توجه به تیم‌های پایه بوده و هیچ رقابتی در رده‌های پایه نبوده که از دست داده باشیم و تیم‌ها را به مسابقات مختلف اعزام کردیم. برای رقابت‌های قهرمانی آسیای پیش رو هم تیم را اعزام می‌کنیم و به همین دلیل رقابت‌های انتخابی در کردستان برگزار می‌شود و معتقدیم باید اینده سازان بوکس را زیر چتر حمایت خود قرار دهیم.

به گزارش میزان ، وی افزود: کادرفنی تیم‌های نوجوانان و جوانان قرار است پس از پایان ماراتن انتخابی نفرات برتر را به اردو دعوت کند تا در نهایت در خصوص اینکه در هر رده سنی چند بوکسور به قهرمانی آسیا بروند، تصمیم گیری کنیم. البته تصمیم نهایی با کادرفنی است و دخالتی در آن نداریم.

رییس فدراسیون بوکس با اشاره به شرایط خاص المپین‌های بوکس گفت: شه‌بخش و موسوی روز‌های حساسی را پشت سر می‌گذراند و باید آماده حضور در المپیک شوند و مطمئن هشتم هر دو بوکسور شایسته ایران با هدایت علیرضا استکی با تمام توان در بازی‌های المپیک حضور پیدا کرده و عملکرد خوبی خواهند داشت.

وی ادامه داد: این دو بوکسور در عین جوانی از تجربه بالایی برخوردار هستند و نمی‌توانیم بگوییم به کسب نتیجه فراتر از انتظار نا امید هستیم، اما برای کسب مدال در رقابت‌هایی در سطح المپیک نیاز به خیلی از مسائل است که بسیاری از کشور‌های دنیا در این مقوله از ما جلو هستند. هیچ رییس فدراسیونی قول مدال نمی‌دهد و من هم این ریسک را نمی‌کنم، اما نا امید هم نیستیم.

وی در واکنش به اینکه برنامه او تا پایان سال جاری چه خواهد بود، خاطرنشان کرد: امیدورام بتوانیم با برگزاری اردوی تدارکاتی و رقابت‌های تدارکاتی مناسب اولین مدال جهانی تاریخ بوکس را در صربستان کسب کنیم و با تاریخ سازی دوره ریاست 4 سال اول خود را به پایان برسانیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها