انسیه خزعلی، معاون امور زنان رییس‌جمهور:

درمورد ورود زنان به ورزشگاه‌ها، جلساتی در حال برگزاری است

امیدواریم زودتر نتیجه اعلام شود

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری می‌گوید جلساتی در خصوص راه پیدا کردن زنان به ورزشگاه‌ها در حال برگزاری است.

درمورد ورود زنان به ورزشگاه‌ها، جلساتی در حال برگزاری است
کد خبر: 529139
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۲:۰۸:۰۹

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری می‌گوید جلساتی در خصوص راه پیدا کردن زنان به ورزشگاه‌ها در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، انسیه خزعلی در حاشیه بازدید از تمرین تیم ملی فوتبال زنان در مورد ورود زنان به ورزشگاه در دیدارهای انتخابی جام جهانی فوتبال، بیان کرد: جلسات در حال برگزاری است و امیدوار هستیم زودتر نتیجه اعلام شود.

او در پاسخ به این پرسش که امکان دارد در بهمن، زنان بتوانند برای بازی‌های تیم ملی در ورزشگاه حاضر باشند، تاکید کرد: این موضوع منوط به تصمیم گیری کلان در دولت است و جلساتی در حال برگزاری است و امیدوار هستیم این کار انجام گیرد.

خزعلی در واکنش به این موضوع که اگر اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده نشود، احتمال تعلیق وجود دارد، تصریح کرد: اجازه بدهید تصمیم گیری شود، سپس نتیجه اعلام خواهد شد.

 کاظمی‌پور: در تلاش هستیم زمینه حضور زنان را در همه رشته‌ها در ورزشگاه‌ها فراهم کنیم

مریم کاظمی‌پور معاون زنان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال زنان در مورد ورود زنان به ورزشگاه و اولتیماتوم فیفا در این زمینه بیان کرد: هدف ما برداشتن قدم رو به جلو در پیشرفت رشته‌های توپی زنان است. گام‌هایی برای ایجاد فرصت‌های برابر را برای حضور زنان در تمام رشته‌های ورزشی که فوتبال هم یکی از آن‌هاست، برداشته‌ایم. در مراجع مختلفی این موضوع در حال بررسی است. از بخش‌های امنیتی، نظارتی و سایر مراجع اجرایی که باید نظرشان کسب شود، نظراتی را گرفته‌ایم و جلسات تخصصی رو به جلوست و با حمایت‌های خانم خزعلی این جریان ادامه پیدا می‌کند. فکر می‌کنم تا روزهای آینده نتیجه آن اعلام می‌شود.

او افزود: ما امیدمان به خداست که بتوانیم همه شرایط را به نحوی تسهیل کنیم که زنان بتوانند از حقوق اولیه ورزشی خود بهره‌مند شود و این هم یکی از این موضوعات است. ما تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا حضور زنان را در ورزشگاه‌ها و برای تمام رشته‌ها و نه فقط برای فوتبال فراهم کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها