کد خبر: 520184
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۱۹:۵۳:۰۰
| |

اعزام تیم پاورلیفتینگ زنان کرمانشاه به مسابقات کشوری

 رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه از اعزام تیم کرمانشاه به اولین دوره رقابت های پاورلیفتینگ بانوان قهرمانی کشور خبر داد.

اعزام تیم پاورلیفتینگ زنان کرمانشاه به مسابقات کشوری
کد خبر: 520184
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۱۹:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین شیروانی با اشاره به برگزاری اولین دوره رقابت‌های پاولیفتینگ قهرمانی کشور بانوان در یاسوج، اظهارکرد: از استان کرمانشاه یک تیم سه نفره در رده سنی بزرگسالان به این مسابقات اعزام شده است.

به گزاش ایسنا، وی افزود: نجمه نوروزی، الهه امیری و شفق هاشمی سه بانوی کرمانشاهی هستند که در در سه وزن 63 کیلوگرم، 84 کیلوگرم و مثبت 84 کیلوگرم با سرپرستی بدری مرادیان و مربیگری رها پارسیان به این مسابقات اعزام شده اند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه اضافه کرد: برای حضور در این رقابت ها، از قبل فراخوانی را به بانوان ورزشکار در این رشته در استان دادیم که پس از رکوردگیری هایی که از آنها شد، در سه وزن که رکوردهایشان بهتر بود و احتمال کسب مدال می دادیم، ورزشکار اعزام کردیم.

وی بااشاره به نوپا بودن رشته پاورلیفتینگ بانوان در ایران، گفت: حدود چندسالی است که این رشته راه اندازی شده و در برخی از باشگاه ها فعال بود، اما اکنون با برگزاری رقابت های قهرمانی کشور آن شکل و رنگ رسمی تری به خود گرفته است.

شیروانی تصریح کرد: در کرمانشاه هم این رشته همانند سایر مناطق کشور رشته ای جدید است که با زحمات و راهنمایی های جواد جوادی فر رئیس کمیته پاورلیفتینگ استان بخش بانوان آن راه اندازی شده و ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در آن داریم.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که کرمانشاه در بخش مردان این رشته یکی از قطب های کشور محسوب می شود، امیدواریم بتوانیم در بخش بانوان نیز در آینده ای نزدیک صاحب نام شویم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه برگزاری رقابت های قهرمانی کشور پاورلیفتینگ بانوان را مقدمه برای برگزاری رقابت های لیگی آن دانست و گفت: پس از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت این رقابت ها، برای برگزاری رقابت های لیگ برنامه ریزی خواهیم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها