درخواست تیم حفاری برای واکسینه‌شدن پیش از حضور در لیگ جهانی پاورلیفتینگ

 مدیرفنی تیم پاورلیفتینگ ملی‌حفاری از درخواست این باشگاه برای واکسینه شدن اعضای این تیم پیش از حضور در رقابت‌های لیگ جهانی خبر داد.

درخواست تیم حفاری برای واکسینه‌شدن پیش از حضور در لیگ جهانی پاورلیفتینگ
کد خبر: 500389
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عباس مولا در ابتدا درباره قهرمانی ملی‌حفاری در اولین دوره رقابت‌های لیگ برتر پاورلیفتینگ کشور، اظهار کرد: اقدام خوبی که آقای نصیرزاده رییس فدراسیون انجام داد، راه‌اندازی لیگ برتر پاورلیفتینگ بود که وقتی این موضوع مطرح شد، همان موقع باشگاه ملی‌حفاری به عنوان اولین باشگاه اعلام آمادگی کرد. سپس نیز باتوجه به سوابق خوب باشگاه حفاری، بهترین‌ها را جذب کردیم تا حضور موفقی در مسابقات داشته باشیم.

وی بیان کرد: لیگ برتر در سطح بسیار خوبی برگزار شد و شاهد حضور تیم‌های خوبی از جمله نیروی زمینی و بابلسر بودیم که رقابت خوبی با این تیم‌ها داشتیم. البته تیم ما از تجربه بیشتری برخوردار بود، ضمن اینکه مدیرعامل باشگاه حفاری، رییس هیات خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، حمایت‌های خوبی داشتند که نتیجه آن نیز قهرمانی ملی‌حفاری در لیگ برتر شد.

مدیرفنی تیم پاورلیفتینگ ملی‌حفاری با بیان اینکه خدا را شاکریم که رو سفید شدیم، گفت: علاوه بر جام قهرمانی که ازآن ما شد، حتی می‌توانستند کاپ اخلاق را هم به ملی‌حفاری بدهند زیرا با اخلاق‌ترین و فنی‌ترین تیم، حفاری بود.

وی همچنین عنوان کرد: باتوجه به اینکه قرار بود دو تیم برتر به عنوان نماینده ایران در لیگ جهانی شرکت کنند، داوری مسابقات نیز در حد جهانی بود و مسابقات واقعا با کیفیت برگزار شد.

مولا درباره درخواست باشگاه حفاری از فدراسیون برای واکسینه شدن اعضای این تیم، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه قرار است ماه آینده در لیگ جهانی که با حضور کشورهای مختلف برگزار می‌شود، شرکت کنیم، درخواست کردیم که اعضای تیم ملی‌حفاری برای حضور بدون دغدغه و نگرانی در این رویداد مهم، واکسینه شوند که در این زمینه با فدراسیون صحبت کردیم و آن‌ها از پیشنهاد ما استقبال کردند و قرار شد طی دو سه روز آینده جواب درخواست ما را بدهند. به هر حال باید تمام شرایط لازم مهیا شود تا حفاری بتواند در لیگ جهانی نیز قهرمان شود. در مجموع جامعه ورزش به واکسینه شدن نیاز دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها