کد خبر: 657260
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ۱۲:۰۵:۴۱
| |

معرفی 9 بازی اکشن برای گوشی موبایل

بازی های اکشن به دلیل ماهیت جذاب و گرافیک فوق العاده خود، همیشه یکی از ژانرهای محبوب در حوزه گیم بوده اند. این بازی ها به دلیل تنوع بسیار بالا، باعث میشوند تا بتوانید اوقات فراغت خوبی را برای خود رقم بزنید.

معرفی 9 بازی اکشن برای گوشی موبایل
کد خبر: 657260
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ۱۲:۰۵:۴۱

امروزه به دلیل همه گیر شدن، صنعت گوشی های هوشمند، استودیوها و شرکت های بزرگ در این حوزه تلاش می کنند تا با ارائه بازی های جدید، توجه مخاطبان را به خود جلب کنند. در این مقاله سعی کرده ایم معرفی 9 بازی اکشن برای گوشی موبایل را به شما معرفی کنیم تا در مواقع بیکاری یا به صورت حرفه ای با بازی کردن آنها لذت ببرید.

بازی Ailment and Endurance

در اصل این بازی حول محور دو شخصیت به نام های Ailment و Endurance می چرخد. این دو تیرانداز سرکش برای انجام ماموریت های خود، راهی ماجرایی بسیار خطرناک می شوند. یکی از دلایل انتخاب این بازی، گرافیک فوق العاده و حالت روگ لایک آن است که می تواند شما را تا مدت ها سرگرم کند. گیم پلی بازی بسیار روان طراحی شده است و رابط کاربری آن نیز باعث خستگی شما حین بازی نمی شود. یکی از ویژگی های جالب این بازی تنوع دشمنان و هوش مصنوعی خوب  آن است که تجربه شگفت انگیزی را در اختیار شما قرار می دهد.

بازی Bullet Hell Monday series

سری Bullet Hell Monday همیشه یکی از بازی های کلاسیک اکشن بوده است. در این بازی شما باید با دشمنان مختلفی مبارزه کنید. هرچه در بازی پیشروی می کنید، مراحل بازی سخت تر می شود و شما باید از گلوله ها و ضربات دشمن خود فرار کنید. از نظر طراحی، با گرافیکی به شدت زیبا و رنگارنگ روبه‌رو خواهید بود. در بازی چالش های بسیاری وجود دارد و رسیدن به پایان آن در هر مرحله سخت تر می شود.

بازی Call of Duty Mobile

یکی از بازی های اکشنی که این روزها در دنیای موبایل، سر و صدای زیادی به پا کرده است، سری کالاف دیوتی است. در این بازی شما می توانید در چند حالت مختلف بازی کنید. بازی از نظر گرافیکی هیچ کمبودی ندارد. از طرفی نسخه بتل رویال آن نیز وجود دارد که می تواند برای بازیکنان بسیار جالب باشد. نسخه داستانی و آفلاین این بازی نیز وجود دارد که می تواند خاطرات طرفداران این سری را زنده کند. در کل این بازی با گرافیک عالی، هوش مصنوعی قابل قبول و داستان حماسی خود، می تواند تا مدت ها شما را به خود سرگرم کند.

بازی Dead Cells

اگر گیم پلی برای شما اهمیت دارد، Dead Cells می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. در بین بازی هایی که تاکنون معرفی شده، Dead Cells گیم پلی بسیار سختی دارد و به مرور زمان با رفتن به مناطق جدید، می توانید سختی آن را متوجه شوید. گیم پلی بازی بسیار سریع و خوب طراحی شده است و شما با یک اکشن روگ لایک تمام عیار روبه‌رو خواهید بود. به همین دلیل می تواند تجربه بسیار خوبی برای شما باشد. این بازی آیتم های بسیار زیادی دارد و شما برای مبارزه با هر گروه نیاز به سلاح ها و ابزارهای مناسب دارید.

بازی Into the Dead 2

این بازی به سبک رانر طراحی شده است. شما در این بازی باید از بین انبوه زیادی از زامبی ها راه خود را باز کنید. در ابتدای کار، ابزارهای زیادی ندارید، اما به مرور زمان می توانید سلاح ها و تجهیزات بیشتری را کسب کنید. این بازی از نظر طراحی و گرافیک به خوبی ساخته شده است و شما را تا مدت ها سرگرم خواهد کرد. از طرفی Into the Dead 2 گیم پلی بسیار روانی دارد که می تواند شما را تا مدت ها به خود مشغول کند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که این بازی را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

بازی Rocket League

در اصل راکت لیگ یک بازی مسابقه ای است، اما گیم پلی خشن و جذاب آن، باعث شده است تا در دسته بندی بازی های اکشن طبقه بندی شود. در این بازی آیتم ها و ابزارهای زیادی وجود دارد و شما با انتخاب یک ماشین و ارتقای آن، می توانید در مبارزات مختلفی شرکت کنید. راکت لیگ از نظر گرافیک و طراحی خلاقانه مراحل، بسیار کامل است و یک تجربه منحصر به فرد از مسابقات ماشینی را در اختیار شما قرار می دهد.

بازی Rotaeno

بازی های JRPG همیشه از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده اند. Rotaeno یک بازی جهان باز بسیار جذاب است که شما را به دنیای انیمه ها خواهد برد. از نظر طراحی و گیم پلی، این بازی شباهت زیادی به genshin impact دارد. مراحل خلاقانه، وجود داستان اختصاصی برای هر شخصیت و گرافیک خیره کننده آن، می تواند شما را تا مدت ها به خود مشغول کند. مراحل جانبی بسیاری در این دنیا در جریان است و شما با انتخاب کردن افراد و آیتم ها، می توانید کاراکتر خود را ارتقا دهید. این بازی رویدادها و ایونت های بسیاری نیز برگزار می کند که جذابیت آن را دوچندان کرده است.

بازی Soul Knight

اگر عاشق بازی هایی مانند دارک سولز هستید، می توانید بهتر با Soul Knight ارتباط برقرار کنید. این بازی تمرکز بسیار زیادی بر روی گیم پلی خود دارد. به همین دلیل تجربه کردن آن را به همه روگ لایک بازها پیشنهاد می کنیم. در این بازی شما در هر بخش وارد یک نقشه کاملا مجزا می شوید که باید دشمنان آن را شکست دهید و با هر بار پیروزی، آیتم ها و ابزارهای بسیار زیادی را کسب می کنید. اما مراقب باشید، زیرا از هرجایی دشمنان به شما حمله می کنند. هوش مصنوعی در نسخه جدید Soul Knight بسیار پیشرفت کرده است و به مراتب بازی برای پلیرها سخت تر شده است.

بازی Streets of Rage 4

اگر سال های زیادی است که به بازی کردن مشغول هستید، حتما نام مبارزه خیابانی را شنیده اید. این بازی یکی از قدیمی ترین فرانچایز های جهان است. در نسخه 4 این بازی که برای گوشی های هوشمند نیز عرضه شده است، شما با شخصیت های قدیمی و جدیدی آشنا خواهید شد. داستان این بازی با نسخه های قبلی تفاوت زیادی دارد. از طرفی گرافیک بازی نیز بهبود زیادی پیدا کرده است. گیم پلی بازی همانند نسخه های قبلی به صورت دو بعدی است و یک تجربه عالی را برای شما رقم خواهد شد.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم 9 بازی اکشن برای گوشی موبایل را مورد بررسی قرار دهیم، در حالی که مطمئنن بازی های دیگری هم امکان حضور در این لیست را داشتند. برای پیشرفت در این بازی ها می توانید از جم ها و الماس های داخل این بازی ها استفاده کنید. برای خرید جم بازی های موبایل می توانید به سایت هایی مانند ونوم استور مراجعه کنید و به راحتی برای کاربران ایرانی خرید گیفت کارت و جک بازی های مختلف موبایل امکان پذیر است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها