کد خبر: 635779
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ ۱۹:۴۵:۲۹
| |

مرکز فروش اکانت قانونی ps4

این روزها تعداد علاقه‌مندان به بازی و گیم روز به روز در حال افزایش است و افراد بسیاری تمایل دارند تا به انجام بازی‌های ps4 و ps5 بپردازند.

مرکز فروش اکانت قانونی ps4
کد خبر: 635779
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ ۱۹:۴۵:۲۹

خرید بازی و گیم در ایران به دلیل عدم امکان پرداخت دلاری و یورویی با مشکل روبرو است. از این رو شما باید برای خرید اکانت قانونی بازی‌ها به سراغ مراکز فروش در ایران بروید. این موضوع سبب شده است تا سودجویان زیادی به فروش اکانت‌های هکی بپردازند که در صورت استفاده می‌تواند شما را با مشکلاتی روبرو کند.

از این رو ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با بزرگترین مرکز فروش اکانت قانونی ps4 یعنی فروشگاه اینترنتی گیم استور آشنا کنیم. پس اگر شما هم جزء دسته علاقه‌مندان به گیم هستید و می‌خواهید از قیمت اکانت قانونی ps4 اطلاع پیدا کنید و به خرید اکانت‌های ظرفیتی قانونی بپردازید، از جایتان تکان نخورید و تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید. همچنین ما در این مقاله عنوان می‌کنیم که چرا باید از خرید اکانت‌های هکی گیم دوری کنید و محصولات موردنیاز خود را از مراکز معتبر فروش اکانت گیم خریداری کنید.

اکانت قانونی ps4 چیست؟

اگر یک گیمر باشید، حتما می‌دانید که انجام بازی‌های جذاب و هیجان‌انگیز موجود به دو شکل ممکن است: خرید دیسک یا خرید اکانت بازی. شما به عنوان یک گیمر می‌توانید برای انجام یک بازی یا دیسک فیزیکی آن بازی را خریداری کنید و یا اکانت بخرید. این روزها با توجه به افزایش قیمت دلار و مشکلات مربوط به آن، کمتر کسی به سراغ خرید دیسک فیزیکی بازی‌ها می‌رود. از این رو خرید اکانت ps4 بسیار رواج پیدا کرده است.

اما اکانت ps4 دقیقا چیست؟ افراد در دنیای گیم نیز باید مانند دنیای واقعی یک هویت مشخص داشته باشند. در واقع تا وقتی که شما اکانت قانونی برای پلی استیشن 4 خود را خریداری نکنید، نمی‌توانید هیچ فعالیتی در دنیای گیم داشته باشید. اکانت قانونی ps4 و نیز اکانت قانونی ps5، هویت شما از جمله نام، لیست بازی‌ها، رکوردها و ... را برای افراد نمایش می‌دهد.

اکانت قانونی ps4 چه تفاوتی با اکانت هکی دارد؟

احتمالا شما هم تا کنون نام اکانت هکی به گوشتان خورده است! اکانت هکی به نوعی از اکانت‌های ps4 گفته می‌شود که توسط هکر‌ها هک شده و اکنون دسترسی آن‌ها به فروش می‌رسد. این اکانت‌ها دارای معایب بسیار زیادی هستند؛ اما برخی افراد به دلیل قیمت پایین‌تر به سراغ اکانت‌های هکی می‌روند. اما آیا خرید اکانت هکی با توجه به معایبی که دارد مناسب است؟

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که اکانت هکی توسط یک هکر دزدیده شده است و شما در صورت استفاده از این اکانت، شریک جرم محسوب می‌شوید. اما این تمام ماجرا نیست!

اگر صاحب اصلی اکانت کنسول خود را روشن کند، می‌تواند متوجه دسترسی فرد دیگری به کنسول شود و رمز عبور PSN خود را عوض کند. در صورت عوض کردن رمز عبور، شما دسترسی به اکانت فرد را از دست می‌دهید؛ اما همچنان می‌توانید به بازی‌ها دسترسی داشته باشید. اما اگر صاحب اصلی اکانت از طریق کامپیوتر وارد اکانت PSN خود شود چه اتفاقی می‌افتد؟ در این شرایط یک فاجعه رخ می‌دهد.

صاحب اصلی اکانت با بررسی اکانت PSN خود می‌تواند متوجه شود که کنسول دیگری نیز به اکانت او متصل است و آن را از روی اکانت پاک کند. در اینجا تمام دسترسی‌های غیرقانونی و هکی فرد از بین می‌رود. همچنین این فرد می‌تواند با گزارش هک اکانت خود به شرکت سونی سبب شود تا شرکت سونی دستگاه کنسول ps4 شما را برای همیشه قفل و حذف کند.

این دلایل کافی است تا متوجه شوید که هرگز نباید به سراغ خرید اکانت هکی PS4 یا PS5 بروید!

ظرفیت‌های مختلف اکانت قانونی PS4

اکنون می‌دانیم که خرید اکانت هکی برای کنسول کاری بسیار اشتباه و ریسک‌پذیر است. پس اگر اهل بازی و گیم هستید، تنها به سراغ خرید اکانت قانونی ps4 و اکانت قانونی ps5 بروید. اکانت‌های قانونی پلی‌استیشن چهار دارای 3 ظرفیت مختلف هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم تا بتوانید بنا به نیاز خود به خرید ظرفیت مناسب بپردازید.

  1. اکانت ظرفیت 1: این اکانت‌ها تنها امکان بازی به صورت آفلاین را در اختیار شما قرار می‌دهند و کم‌ترین قیمت را در بین ظرفیت‌های اکانت بازی دارند. اکانت ظرفیت 1 امکان نصب مجدد بر روی دستگاه دیگری را ندارد و به همین دلیل نیز نمی‌توان آن‌ها را به فروش رساند. همچنین این اکانت‌ها هیچگونه گارانتی ندارند.

  2. اکانت ظرفیت 2: پرفروش‌ترین، محبوب‌ترین و البته گران قیمت‌ترین ظرفیت در بین ظرفیت‌های اکانت بازی به ظرفیت 2 اکانت می‌رسد. اما چرا؟ شما با خرید اکانت قانونی ps4 ظرفیت دو می‌توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین به بازی بپردازید. این ظرفیت دارای قابلیت نصب مجدد است و در نتیجه امکان فروش اکانت وجود دارد. همچنین شما می‌توانید از گارانتی مادام‌العمر این ظرفیت بهره‌مند شوید.

  3. اکانت ظرفیت 3: ظرفیت سه اکانت قانونی ps4 تنها امکان بازی به صورت آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهد. البته مصرف اینترنت در این ظرفیت بسیار کم است و نیازی به نگرانی در این رابطه وجود ندارد. این ظرفیت امکان نصب مجدد، فروش و گارانتی مادام‌العمر را دارد و خرید آن نظر هزینه و نیز امکانات ارائه شده به صرفه است.

گیم‌استور؛ بزرگترین مرکز فروش اکانت قانونی ps4

تاکنون با اکانت ps4، تفاوت اکانت قانونی با هکی و نیز ظرفیت‌های مختلف آن آشنا شدیم. حالا همه چیز آماده است تا به سراغ خرید اکانت قانونی ps4 برویم. اما اکانت قانونی موردنظر خود را از کجا خریداری کنیم؟ بسیاری از سودجویان به فروش اکانت‌های هکی می‌پردازند که ممکن است شما را با مشکلاتی رو به رو کند. به همین دلیل بهتر است به سراغ یک مرکز معتبر برای خرید اکانت بروید.

فروشگاه اینترنتی گیم استور را می‌توان بهترین و بزرگترین مرکز فروش اکانت قانونی ps4 در ایران دانست. تیم گیم‌استور با هدف از بین بردن روابط غیر ضروری دلالان بازی و گیم در ایران شروع به فعالیت کرده است و به ارتقای اطلاعات گیمرها در خصوص بازی‌ها و ارائه برنامه‌های مرتبط می‌پردازند.

محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی گیم استور به صورت کاملا قانونی و مجاز و با قیمت‌های مناسب و مقرون‌به صرفه به فروش می‌رسند. قیمت اکانت قانونی ps4 و ps5 و نیز دیگر محصولات این مجموعه با توجه به حذف واسطه‌های موجود در کمترین میزان ممکن قرار دارد. علاوه بر این، شما با خرید از گیم‌استور می‌توانید از پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه بهره‌مند شوید. همچنین محصولات این مجمومه دارای گارانتی مادام‌العمر هستند و خیال شما را از مشکلات موجود در آینده راحت می‌کنند.

پس اگر قصد خرید اکانت قانونی ps4 را دارید، برای مشاهده قیمت این محصول و سپس خرید به سایت گیم‌استور مراجعه کنید. همچنین در صورتی که برای خرید اکانت نیاز به راهنمایی و کسب مشاوره دارید، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان برای خرید اکانت و بازی‌های ps4 بهره‌مند شوید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها