کد خبر: 621066
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۱۸:۴۷:۰۰
| |

آموزش کامل و گام به گام تغییر سرور در بازی فری فایر

یکی از بازی‌های موبایلی پرطرفدار در سبک بتل رویال که سرورهای متنوعی دارد، بازی فری فایر (Free fire) است. هر یک از سرورهای فری فایر به مناطق جغرافیایی مختلفی اختصاص دارند و از امکانات گوناگونی برخوردارند.

آموزش کامل و گام به گام تغییر سرور در بازی فری فایر
کد خبر: 621066
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۱۸:۴۷:۰۰

 گیمرهای ایرانی برای استفاده از آپشن‌ها و امکانات موجود در سرورهای دیگر، می‌توانند با حفظ اکانت خود، اقدام به تغییر سرور فری فایر کنند. به‌عنوان مثال، سرورهای اروپا نسبت‌به سایر سرورها سرعت بالاتری دارند. درواقع تغییر سرور یکی از روش‌های عمومی برای رهایی از محدودیت‌های موجود در این بازی به‌شمار می‌آید‌. تغییر سرور در این بازی مراحل پیچیده‌ای ندارد و با پشت سر گذاشتن چند مرحلهٔ ساده انجام می‌شود‌. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری دربارهٔ عوض کردن سرور فری فایر در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

امکان تغییر سرور بعد از ساخته شدن سایت وجود دارد؟

سوالی که ممکن است برای بسیاری از گیمرها پیش بیاید، این است که آیا بعد از ساخته شدن اکانت بازی فری فایر نیز می‌توان برای تغییر سرور اقدام کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله، حتی بعد از ساخت اکانت این بازی نیز می‌توان سرور آن را تغییر داد.

تغییر سرور قبل از ساخت اکانت چطور انجام می‌شود؟

تغییر سرور فری فایر فقط بعد از ساخته شدن اکانت انجام نمی‌شود. بلکه قبل از ساخت اکانت نیز می‌توان برای تغییر سرور اقدام کرد. گیمرها برای انجام این کار باید از vpn یا dns جامپر استفاده کنند. مراحل تغییر سرور قبل از ساخت اکانت عبارتند از: ایجاد ایمیل، ورود به بازی، انتخاب گزینهٔ Free Fire، روشن کردن vpn و انتخاب آی‌پی کشور موردنظر.

لیست سرورهای موجود برای تغییر کدام است؟

برای اجرای بازی هیجان‌انگیز فری فایر در نرم‌افزارهای مختلف می‌توان از سه نوع سرور پرقدرت شامل سرورهای اروپا، سرورهای آمریکا و سرورهای سنگاپور استفاده کرد. همان‌طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، از بین همهٔ این سرورها، سرعت سرورهای اروپایی به مراتب بیشتر است. این نوع سرورها به‌‌خوبی با شرایط بازی فری فایر سازگار هستند، به همین دلیل به گیمرها پیشنهاد می‌شود که برای افزایش سرعت بازی، سرور اکانت خود را به سرور اروپا تغییر دهند.

بهترین سرورهای فری فایر برای جا به جایی اکانت

یکی از بهترین سرورهای بازی فری فایر سروری است که با استفاده از آن، در زمان خرید جم، قیمت جم کاهش پیدا می‌کند و دیگر لازم نیست که گیمر هزینه‌ٔ زیادی برای خرید جم پرداخت کند؛ اما مسئله‌ای که دربارهٔ این سرور وجود دارد، این است که برای بازی با گیمرهای ایرانی مناسب نیست و امکان اذیت شدن کاربر وجود دارد.

جم رایگان فری فایر در کدام سرور است؟

در ریجن بازی فری فایر، جم رایگان به گیمرها داده نمی‌شود. راه‌های دستیبابی به جم عبارتند از: خرید جم فری فایر و خرید آفرهای داخلی بازی. هر اکانت یک ریجن خاص دارد. گیفت کارت‌های بازی فری فایر حتماً باید با ریجنی که انتخاب شده مطابقت داشته باشد. در غیر این‌ صورت، گیمرها یا باید یک اکانت جدید ایجاد کنند یا سرور فری فایر خود را تغییر دهند.

آیا نصب ورژن مختلف بازی، باعث تغییر ریجن می‌شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر، تمام نسخه‌های بازی فری فایر یکسان هستند. بنابراین یا باید در همان ریجن اکانت بسازید یا باید برای تغییر سرور فری فایر اقدام کنید. اپ بازی فری فایر فرقی نمی‌کند، مگر این‌که کاربر از نسخه‌های هک‌شدهٔ الکی یا فیک استفاده کند‌.

تغییر ظاهر کاراکتر با تغییر سرور

چه روش هایی برای تغییر سرور وجود دارد؟

برای تغییر سرور فری فایر دو روش وجود دارد. روش اول این است که یک اکانت جدید با سرور موردنظر خود بسازید، روش تغییر سرور نیز در همان اکانت قبلی است. در ادامه راجع‌به مراحل هر یک از این روش‌ها توضیح خواهیم داد:

  • روش اول: ساخت اکانت جدید

برای ساخت اکانت جدید فری فایر، ابتدا باید جدیدترین نسخهٔ این بازی را دانلود و روی موبایل خود نصب کنید. گیمرها برای انجام بازی فری فایر، استفاده از امکانات منحصربه‌فردی مانند خرید جم فری فایر و همچنین تغییر سرور فری فایر، می‌توانند یک اکانت و حساب کاربری جدید برای خود ایجاد کنند‌. مراحل ساخت اکانت جدید به این صورت است که بعد از ورود به صفحهٔ اصلی و کلیک روی آیکون آدمک، برای خود یک نام کاربری وارد کنید و سپس وارد صفحهٔ جدید شوید. در این صفحه نوع کاربری و همچنین جنسیت خود را مشخص کنید.

اگر قصد دارید با حساب جیمیل اکانت جدید بسازید، در اولین صفحهٔ بازی از بین دو گزینهٔ فیسبوک و More، گزینهٔ More را انتخاب کنید و سپس با انتخاب حساب جیمیل خود، وارد بازی فری فایر شوید. با توجه به فیلتر بودن این بازی در ایران، بهتر است که vpn خود را روی کشور موردنظر خود تنظیم کنید تا سرور همان کشور برایتان فعال شود. برای ساخت اکانت از طریق فیسبوک نیز گیمرها حتماً باید در فیسبوک حساب کاربری داشته باشند. البته با توجه به امکان دسترسی به اکانت فیسبوک و ارسال پیام‌های تبلیغاتی فری فایر، اکثر گیمرها به ساخت اکانت با فیسبوک تمایلی ندارند.

  • روش دوم: تغییر سرور فری فایر بعد از ساخته‌شدن اکانت

در این روش ابتدا باید به بازی فری فایر وارد شده و به قسمت Setting بروید. سپس از طریق منوی basic، روی گزینهٔ Log out کلیک کنید. با انجام این کار به‌طور کامل از بازی فری فایر خارج می‌شوید. حالا نوبت به مرحلهٔ روشن کردن vpn می‌رسد. بعد از انتخاب بازی فری فایر، به قسمت access fron بروید و کشور موردنظر خود را از بین سایر کشورها انتخاب کنید‌. در مرحلهٔ بعدی، روی گزینهٔ open زده و منتظر لودشدن بازی باشید. بعد از به نمایش درآمدن صفحهٔ بازی و کلیک روی گزینهٔ Log out، به بازی فری فایر وارد خواهید شد و با یک سرور جدید می‌توانید به انجام بازی بپردازید‌.

آموزش تغییر سرور در فری فایر

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تمام نکات مربوط به تغییر سرور فری فایر را توضیح دهیم. اگر جزو طرفداران پروپاقرص بازی فری فایر هستید و قصد دارید اکانت خود را ارتقاء ببخشید، برای خرید جم فری فایر می‌توانید به یکی از سایت‌های فعال در زمینهٔ فروش جم فری فایر مانند دیاموند لند مراجعه کنید. امیدواریم که مطالب ارائه‌شده در این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها