کد خبر: 641953
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ ۱۵:۵۳:۳۰
| |

طراحی بنر گیف حرفه‌ای برای تبلیغات کلیکی توسط بنر ساز

تبلیغات کلیکی، یکی از روش‌های تبلیغاتی هوشمندانه و به صرفه است.

طراحی بنر گیف حرفه‌ای برای تبلیغات کلیکی توسط بنر ساز
کد خبر: 641953
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ ۱۵:۵۳:۳۰

اگر شما هم برای کسب و کار خود وب‌سایت داشته باشید، بدون شک با تبلیغات کلیکی بنری آشنا هستید. در این نوع تبلیغات، بنرهای متحرک شما در سایت‌های پر مخاطب به نمایش گذاشته می‌شود و شما هزینه تبلیغات را نسبت به کلیک روی آن پرداخت می‌کنید.

تبلیغات بنر کلیکی چیست؟

امروزه اینترنت، عضو جدایی ناپذیر زندگی ما شده است، برای هر سوال یا خرید هر محصولی در گوگل شروع به جستجو می‌کنیم. پس نمی‎توان از این شیوه بازاریابی، تبلیغات و فروش به سادگی گذشت! وب‌سایت های پر بازدید و پر مخاطب بهترین گزینه برای تبلیغات وب‌سایت شما هستند! چرا که روزانه میلیون ها نفر محتوای تبلیغاتی شما را در این سایت ها خواهند دید.

شما می‌توانید هم به صورت ماهانه جایگاه‌های بنر ها را اجاره کنید و هم از طریق سایت‌های تبلیغ دهنده، محتوای تبلیغاتی خود را آپلود کنید و به صورت کلیکی نسبت به بودجه روزانه، هزینه تبلیغات را پرداخت کنید.

بنر تبلیغاتی گیف

پس از اینکه تصمیم به تبلیغات اینترنتی کلیکی برای وب سایت خود گرفتید، حالا می‌بایست محتوای تبلیغاتی خود را آماده کنید، یکی از پر بازده‌ترین و پرطرفدارترین نوع بنر برای تبلیغات کلیکی، بنر گیف تبلیغاتی است. این نوع بنرها دارای موشن و حرکت هستند که به همین دلیل از جذابیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

در بنر گیف شما می‌توانید از دکمه های Call to action برای نرخ کلیک بالاتر استفاده کنید. دکمه های کلیک کنید، سفارش آنلاین، مشاوره رایگان و... 

محدودیت حجمی بنرهای گیف به صورت استاندارد 150 کیلوبایت است، اما هرچقدر بتوانید حجم خروجی بنر متحرک Gif خود را کمتر از 100 کیلوبایت داشته باشید، بدون شک در صفحه ای که برای مثال 10 بنر تبلیغاتی وجود دارد، محتوای تبلیغاتی شما زودتر از همه بارگذاری می‌شود و در نتیجه بیشتر دیده می‌شود.

سفارش بنر گیف از بنر ساز

تیم طراحی بنر ساز www.Bannersaaz.ir ، به صورت تخصصی در زمینه طراحی بنر تبلیغاتی فعالیت می‌کند. طراحی بنر گیف، بنر تبلیغاتی، طراحی لوگو، بروشور، کاتالوگ، انواع سازه‌های نمایشگاهی و... از جمله خدمات تخصصی بنر ساز است.

هر کسب و کار حرفه ای باید تبلیغات اینترنتی را در بین برنامه تبلیغات ماهانه خود داشته باشد. بهترین و هوشمندانه ترین روش تبلیغات اینترنتی ایجاد صفحه لندینگ مناسب در وب سایت و هدایت مخاطب هدف به آن صفحه است.

حتما توجه داشته باشید که محتوای تبلیغاتی، تاثیر بسیار زیادی در بازدهی و نرخ کلیک تبلیغات دارد. تمام اصول گرافیکی، بازاریابی و فروش به صورت حرفه‌ای باید در محتوای تبلیغاتی شما رعایت شده باشد تا علاوه بر برندینگ، روی فروش محصول یا خدمات شما نیز به صورت مستقیم تاثیر گذار باشد.

شما با ثبت سفارش نهایی در سایت بنرساز، حداکثر پس از ۲۴ ساعت طرح اولیه را دریافت خواهید کرد. پس از آن اگر طرح تایید بود، فایل نهایی و نسخه های دیگر بنر در سایز های مختلف برای شما ارسال خواهد شد. در غیر اینصورت و نیاز به ویرایش، در همان روز ویرایش های اعلام شده از سمت شما اعمال و طرح دوباره برای شما ارسال خواهد شد.

مشخصات بنر گیف حرفه‌ای

بنرهای گیف به صورت پکیج در ابعاد مختلف قابل طراحی هستند، اصولی‌ترین روش این است که حتما همه ابعاد طراحی یکسانی داشته باشند، یعنی یک طراحی در ابعاد مختلف! استفاده از فونت و رنگبندی سازمانی نیز از مهم‌ترین نکاتی است که در یک محتوای بنر گیف حرفه‌ای حتما می‌بایست رعایت شود.

همچنین حجم محتوای تبلیغاتی باید استاندارد ( 150kb ) بوده و از دکمه‌های کال تو اکشن در طراحی آن استفاده شود. دکمه کال تو اکشن یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به صورت هوشمندانه در طراحی بنرهای تبلیغاتی متحرک از آن استفاده شود. دکمه های CTA دکمه های ثابتی هستند که در گوشه ای از بنر قرار می گیرد و از کاربر می خواهد روی بنر کلیک کند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها