کد خبر: 627011
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۰ ۱۱:۴۲:۳۴
| |

انواع بگ شاپ | ساک دستی تبلیغاتی کاغذی و پارچه ای

بگ شاپ انواع مختلفی دارد و از بگ شاپ می توان استفاده های گوناگونی در زمینه های تبلیغاتی کرد. جنس بگ شاپ نقش مهمی در در فروش و جذب مخاطب شما دارد .

انواع بگ شاپ | ساک دستی تبلیغاتی کاغذی و پارچه ای
کد خبر: 627011
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۰ ۱۱:۴۲:۳۴

بگ شاپ یکی از مناسب ترین راه های برندسازی و بازاریابی است. در این مطلب از تنوع متریال ها و هم چنین خدماتی که پس از چاپ می توان در یک بگ شاپ اجرا کرد را با شما در میان بگذاریم.

انواع جنس و بافت بگ شاپ؛ ساک دستی

برندسازی و ساخت هویت برند با دقت به جزئیات شکل می گیرد و ساخته میشود.

در بگ شاپ ها که صرفا به عنوان نماد تبلیغاتی به کار برده میشود، نوع و جنس بگ شاپ ها بسیار اهمیت دارد.

در ادامه انواع بگ ها را خواهیم دید و میزان ارزش هر کدام را درک خواهیم کرد.

انواع بند در بگ شاپ یا ساک دستی

شما میتوانید پس از چاپ، بند های مختلفی برای بگ شاپ خود در نظر بگیرید که متعارف ترین آنها بند های پلاتیکی بافتی است.

بند های طنابی رنگی هم میتواند به شاپینگ بگ شما جلوه جذاب و خاصی را دهند.

یکی دیگر از بند های جذاب که در بگ شاپ ها استفاده می شود، بند های ساتنی یا کبریتی هستند که بسیار جذاب هستند و تنوع بالایی در بازار دارند.

از انواع دیگر بند ها میتواند بند های کبریتی و یا ساتن با چاپ اختصاصی را نام برد. اگر شما میخواهید بگ شاپ شما در بالاترین سطح خود در چشم مخاطب به نظر بیاید، میتوانید از این نوع بند ها استفاده کنید .

بگ شاپ کاغذی

بگ شاپ کاغذی، با انواع کرافت ها شناخته میشود که در گرماژ متفاوتی عرضه میشود؛ از 85 گرم تا 320 گرم.  هرچه میزان گرماژ کاغذ بیشتر باشد، استحکام و تحمل وزن بالاتری خواهد داشت.

بگ شاپ های کرافت که امروزه بسیار محبوب شده اند، قیمت مناسب تری نسبت به انواع دیگر دارند که میتوان با چاپ های خاص مانند طلاکوب، نقره کوب، سلفون و یو وی، ارزش آن را بیشتر کرد.

بگ شاپ مقوایی

گلاسه و ایندربرد

محبوبیت گلاسه نسبت به انواع دیگر بسیار بیشتر است. گرماژ آن از  150، 170، 250 و 300 است. مانورهای زیادی روی این جنس میتوان داد. مانند سلفون های براق و مات، چاپ تک رنگ یا چند رنگ، تغییر در ظاهر محصول و این قبیل موارد که در نهایت یک کار فانتزی و جذاب خواهیم داشت.

بگ شاپ متالایز

بگ شاپ متالایز، با یک لایه بسیار نازک از آلومینیم پوشیده شده است. این لایه به ساک دستی براقیت و زیبایی خاصی می بخشد و مقاومت و کیفیت آن را تا حد زیادی بالا می برد. تبلیغات با کاغذهای متالایز بسیار جذاب تر و گیراتر هستند.

مواد اولیه سازگار با محیط زیست، ارزش و قیمت مناسبی دارند و برای لوکس بودن، این مورد، گزینه خوبی است.

بگ شاپ پارچه ای

بگ شاپ های پارچه ای، در انواع آماده و سفارشی تهیه میشوند. بگ شاپ های آماده مانند بگ های سوزنی که دوستدار محیط زیست هستند و از استحام بالاتری برخوردار هستند. ارزش قیمتی این بگ ها نسبتا پایین تر است و چاپ این جنس سیلک است. چاپی بسیار با کیفیت که به صورت دستی انجام می پذیرد.

انواع بگشاپ

انواع چاپ بگ شاپ 

دیجیتال، افست  و چاپ های خاص

تمامی کاغذهای چاپی با چاپ های متنوعی سفارشی میشوند. در انواع آماده بگ شاپ ها میتوان از چاپ دیجیتال استفاده کرد. چاپ دیجیتال نسبت به چاپ افست ارزش قیمتی بیشتری دارد اما دقت رنگ کمتری دارد و زمان اماده سازی آن بسیار سریع تر است.

در چاپ افست میتوان مقدار رنگ بیشتر و متنوع تری به کار گرفت مانند رنگ های ساختگی در چاپ افست که به رنگ های پنتون شناخته میشوند. هر ساله این کمپانی رنگ های جدیدتر و متنوع تری با کد های رنگی ثابت ارائه میدهد که امکان چاپ منحصربه فردی را برای ما رنگ های خاص بدون اختلاف رنگی فراهم میکند.

در این نوع چاپ، زمان نبستا بیشتری نسبت به چاپ دیجیتال نیاز است اما هزینه ها نسبت به تیراژ و فرآیند چاپ بسیار به صرفه تر خواهد بود.

چاپ های خاص که از نامشان پیداست، فرآیند چاپشان ثابت است اما خدمات متنوع تری در آن به کار گرفته میشود. این خدمات میتواند از جنس کاغذ هایی با رنگ های اصلی و نه ساختگی، شروع شود.

برای درک بهتر باید گفت، بیشتر کاغذهایی که به صورت عادی استفاده میکنیم، کاغذهای سفید هستند که در مرحله چاپ، رنگ دار میشوند اما نوع دیگری از کاغذ نیز وجود دارد که در مرحله اولیه تولید کاغذ، رنگ به آن تزریق شده و کیفیت و تمیزی در آن کاغذ بسیار مشهود است مانند مقوای فابریانو مشکی که نمونه ای از این نوع ساک دستی است.

چاپ خاص بگ شاپ

شما میتوانید نسبت به سلیقه و سقف هزینه ای که برای ساک دستی خود در نظر دارید، از خدمات پس از چاپ متنوع مانند بووی، طلا یا نقره کوب، سلفون های خاص و حتی یووی های رنگی جذاب برای اقلام چاپی یا بگشاپ های خود استفاده کنید. بی شک خدمات پس از چاپ، روح ویژه ای به ساک های دستی مقوایی یا شاپینگ بگ های شما میدهد.

این دسته از بگشاپ را در دسته بگ شاپ و ساک دستی لوکس دسته بندی می کنند. 

قیمت بگ شاپ| ساک دستی

قیمت گذاری بر اساس سایز، نوع کاغذ و خدمات چاپ(سلفون،UV، تیراژ و رنگ (تک رنگ و چند رنگ) تغییر می کند.

بگ شاپ ها در دو نوع، با چاپ اختصاصی و عمومی تولید می شوند.

  • چاپ بگ شاپ عمومی: ما در چاپ های عمومی که  بگ ها به صورت آماده به شما عرضه میشوند نیز از قبل نسبت به طراحی و نوع بگ شاپ و حتی ساک دستی خدماتی را در نظر گرفته ایم تا مخاطبانی که نیاز به بگشاپ در تعداد بالا ندارند هم بتوانند از چاپ های نفیس و با کیفیت استفاده کنند و هزینه مناسبی را نسبت به تعداد و خدمات چاپی پرداخت کنند.
  • چاپ بگ شاپ تخصصی: همان طور که قبل تر به آن پرداختیم، در چاپ اختصاصی بدون هیچ محدودیتی میتوانید بگ شاپ یا ساک دستی های تبلیغاتی خود را با بالاترین امکانات و نازلترین قیمت به چاپ برسانید و بهترین کیفیت را به مخاطبان خود ارائه دهید.

بگ شاپ| ساک دستی با قیمت رقابتی و عمده

 اگر به دنبال چاپ بگشاپ با قیمت و کیفیت فوق العاده و همچنین طراحی خاص برای چاپ بگشاپ و اقلام چاپی مجموعه خود در نظر دارید، خانه طرح و چاپ برکه با بیش از 12 سال سابقه درخشان در زمینه چاپ و برندینگ میتواند با بهترین کیفیت و قیمت در زمینه چاپ و طراحی، در کنار شما باشد.

برای ارتباط با ما میتوانید از یکی از راه های زیر با ما در تماس باشید.

09120295771

Bdbd.ir

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها