کد خبر: 640985
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ۱۵:۴۹:۲۷
| |

نکات طلایی خرید نهال گردو و بادام

امروزه در بین نهال های کاشته شده نهالی که می تواند به آجیل تبدیل شود می تواند سودآور باشد.

نکات طلایی خرید نهال گردو و بادام
کد خبر: 640985
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ۱۵:۴۹:۲۷

 به طور کلی می توان به انواع نهال هایی مانند نهال گردو و نهال بادام اشاره کرد که بهترین گزینه برای خرید و کاشت در ایران هستند. ضمن اینکه نهال بادام و گردو سرانه مصرف زیادی دارند و می توان آن را به کشورهای همسایه صادر کرد.

بهترین ارقام نهال گردو

ابتدا باید ارتفاع کاشت را در نظر بگیرید و سپس نهال بخرید. به عنوان مثال، نهال گردو چندلر را می توان در ارتفاعات حدود 600 متر تا 1500 متر کاشت و در ارتفاعات بالاتر عملکرد خوبی ندارد، اما در ارتفاعات بالای 1500 متر، نهال گردو فرنور بهترین گزینه است که می توان در ارتفاع 1500 تا 2200 متری کشت کرد، زیرا بسیار دیرگل است و در فصل بهار به سرما واکنشی نشان نمی دهد.

اکنون پس از تعیین تقریبی مساحت و تنوع مناسب نهال، نوبت به خرید نهال گردو می رسد که انتخاب میان نهالستان های فروش نهال گردو برای کشاورزان و باغداران مشکل خواهد بود. در همین حال، نهالستان غرب نهال، با مجوز رسمی سازمان جهاد کشاورزی خدماتی از جمله خرید نهال و فروش نهال گواهی شده و ثبت شده با ضمانت بازگشت نهال به شما عزیزان ارائه میکند.

یکی از پر سود ترین نهال های گردو که می توانید خریداری کنید، نهال گردو ژنوتیپ است و از سال اول تولید به بار می نشیند و قیمت این نهال گردو نسبت به سایر نهال های تجاری بسیار کمتر است. در عین حال اگر نهال گردو مناسبی خریداری کنید، می تواند اتفاق فوق العاده ای باشد و در کاشت شما پیشرفت ایجاد کند و سود زیادی نصیبتان شود. بنابراین انتخاب صحیح در هنگام خرید نهال گردو بسیار مهم است.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که قیمت نهال در نهالستان غرب نهال چقدر است؟ پاسخ به این سوال را باید به عوامل زیادی نسبت داد که بر حسب نوع نهال متفاوت است، اما به دلیل اینکه نهالستان غرب نهال تولید کننده مستقیم نهال است و هر ساله بیش از هزاران نهال را به فروش می رساند، در کل قیمت بسیار پایینی دارد. می توان گفت بسته به نوع درخت گردویی که موجود است، قیمت آن نیز متفاوت است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت، به سایت غرب نهال مراجعه کنید.

حال شما را با انواع نهال گردو آشنا می کنیم که از سال اول و دوم به بار می نشینند و جزء بهترین گزینه ها برای خرید نهال گردو هستند.

انواع نهال گردو عبارتند از:

  1. نهال گردو چندلر
  2. گردو ژنوتیپ
  3. گردو فرنور
  4. گردو خوشه ای
  5. گردو فرانکت
  6. گردو کانادایی
  7. گردو تویسرکان
  8. گردو خوشه ای اسرائیلی
  9. و  …

این نهال ها با رسیدن به رشد کامل یکساله می شوند. سالانه 80 تا 100 کیلو گردوی خشک و 300 تا 350 کیلو گردوی سبز تولید می کند. از این مزیت ها برای خرید بهترین نهال استفاده کنید.

سودآورترین نهال بادام

بعد از نهال گردو، نهال بادام مفید و سودآور است و می توانید نهال بادام بخرید. در دوره ای به سر می بریم که بسیاری از نقاط ایران به دلیل کمبود آب نمی توانند نهال بکارند. نهال بادام که در زمین های خشک کشت می شود می تواند برای هر کشاورز و باغداری بسیار سودآور باشد زیرا به راحتی در آب غرقاب رشد می کند و با کمترین هزینه نیز سودآور است. اما از تنوع تجاری درختان بادام می توان گفت که تقریباً تمام درختان بادام بالغ بین سی تا سی و پنج کیلوگرم بادام خشک در سال تولید می کنند.

کاشت و پرورش نهال می تواند کار سختی باشد اما با خرید نهال بادام می توانید به سود میلیاردی برسید! حال برای خرید نهال بادام باید مفیدترین نهال بادام را انتخاب کنید تا بتوانید بیشترین بهره را از مصرف خود ببرید. لازم است بدانید که نهال بادام به طور کلی در برابر کم آبی و همچنین در برابر بسیاری از بیماری ها مقاوم است و خیلی خوب از خود دفاع می کنند.

انواع نهال سودآور و تجاری بادام

از سودآورترین نهالهای بادام می توان، نهال بادام آذر دیرگل، نهال بادام دیم، نهال بادام پوست کاغذی، نهال بادام سنگی، نهال بادام فرانسیس ، نهال بادام تونو و نهال بادام مامایی را نام برد.

نهال گردو و بادام تضمینی در غرب نهال

این روزها با توجه به افزایش تقاضا برای خرید و فروش نهال گردو و نهال بادام، داشتن نهال از بهترین زمین کشاورزی و خدمات پس از فروش خوب بسیار مهم است. نهالستان غرب نهال تمام نهال های خود را با ضمانت 100% بازگشت وجه به فروش می رساند. هر روز هفته می توانید از طریق تلفن رایگان مستقیماً با کارشناسان نهالستان در ارتباط باشید تا با خیالی آسوده نهال مورد نظر را خریداری کنید.

نهالستان غرب نهال، در تمام مرحله از پروژه کاشت گردو و بادام همچون آزمایش خاک، آزمایش میکروب، تحقیقات آب و هوا، برنامه ریزی و طراحی باغ، سیستم های آبیاری، معرفی و کاشت شما را همراهی می کند.

بهترین نهالستان برای خرید نهال گردو و بادام

انتخاب بهترین نهالستان برای خرید نهال یکی از سخت ترین چالش های کشاورزان است. نهالستان غرب نهال با سال ها تجربه و با داشتن تیم مجرب از مهندسان کشاورزی که دارای پیشرفته ترین تجهیزات کشاورزی است، در سال های اخیر با فروش بیش از هزاران نهال در سال،‌ از بهترین ها برای خرید نهال گردو و بادام است.

شما می‌توانید برای خرید نهال گردو و خرید نهال بادام با نهالستان غرب نهال واقع در میاندواب با مدیریت رضا داداشی تماس بگیرید و مطمئن باشید کارشناسان این نهالستان از انتخاب و خرید نهال تا تکمیل باغ شما در کنار شما خواهند بود.

جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت gharbnahal.ir  مراجعه کنید یا از طریق شماره تماس های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.برای تسریع پاسخگویی میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در تماس باشید.

09026513209 / 09352571762 / 09352571768 / 09352571792

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها