کد خبر: 635587
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ ۱۶:۱۰:۵۶
| |

از کجا گردو پوست کاغذی به صورت عمده بخریم؟

اگر تجربه خرید گردو با پوست را داشته باشد، احتمالا تابه‌حال نام گردوی پوست کاغذی را شنیده باشید.

از کجا گردو پوست کاغذی به صورت عمده بخریم؟
کد خبر: 635587
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۸ ۱۶:۱۰:۵۶

 گردو پوست کاغذی همانطور که از نام آن پیداست، پوست نازکی دارد و به‌ راحتی شکسته می‌شود و در چند لحظه مغز آن از پوست جدا می‌شود. مغز گردو پوست کاغذی بدون اینکه خرد شود و آسیب خاصی ببیند به صورت دو پر و یا چهار پر جدا شود.

از گردو پوست کاغذی بیشتر بدانید!

گردو پوست کاغذی پوست نازکی دارد و فضای بیشتری برای مغز گردو وجود دارد و معمولا مغزهای درشت‌تری به خود اختصاص می‌دهد. این گردو طرفداران متعددی دارد و سهم زیادی از بازار را تشکیل می‌دهد.

نکته منفی که درباره گردوهای پوست کاغذی وجود دارد احتمال آسیب دیدن آن است؛ این پوست نازک قبل از برداشت ممکن است خوراک پرندگان مانند کلاغ شود و قابل استفاده نباشند. به همین دلیل است این گردوها نسبت به سایر گردوها کمیاب‌تر هستند و به قطع قیمت بالاتری هم خواهند داشت. البته وزن سبکی که این گردو دارد باعث می‌شود نسبت به سایر گردوها که سنگین‌تر هستند، خرید مقرون‌به‌صرفه‌تری باشد و با هزینه‌ای معقول مغز گردوهای با کیفیتی تهیه کنید.

گردو پوست کاغذی حاوی مواد مغذی بسیار مهمی مانند ویتامین E ، فیبر، پروتئین و آنتی اکسیدان‌هاست. این مواد باعث شده‌اند که این گردو به عنوان منبع غذایی سالم و مفید برای بدن شناخته شود. مصرف گردو پوست کاغذی می‌تواند به کاهش خطر بروز بیماری‌های قلبی، کاهش التهابات بدن، بهبود عملکرد مغز، کاهش بیماری‌های سرطان و بهبود عملکرد گوارش می‌شود. برای مصرف بهتر گردو بهتر است آن را خشک کنید و پس از جدا کردن آن از پوست، مغز گردو را مصرف کنید.

گردو پوست کاغذی از 4% آب، 15% پروتئین، 65% چربی سالم، 14% کربوهیدرات و 2% فیبر غذایی تشکیل شده است و هر 100 گرم گردو 654 کیلوکالری انرژی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند.

چطور گردو پوست کاغذی را تشخیص دهیم؟

معمولا گردوهای پوست کاغذی از لحاظ جنس پوست انواع مختلفی دارند، بعضی از آن‌ها دارای پوست نازک و برخی پوست ضخیم‌تری هستند و ممکن است شکستن آن‌ها با هم یکسان نباشد. برای تشخیص، زمانی که گردو پوست کاغذی بین انگشت شست و اشاره خود قرار می‌دهید کمی به آن فشار بیاورید، گردو پوست کاغذی به راحتی ترک برمی‌دارد و می‌شکند.

بیشتر گردوهای پوست کاغذی ایرانی نسبت به نمونه‌های خارجی، پوست ضخیم‌تری دارند و شاید به راحتی شکسته نشوند. در این موارد بهترین راه تشخیص گردو پوست کاغذی شکستن آن است. اگر پس از شکسته شدن گردو، مغز آن بدون خرد شدن به راحتی جدا شد، گردو کیفیت بالایی دارد و پوست کاغذی است.

در حال حاضر برخی از سودجویان به دلیل پرطرفدار بودن گردو پوست کاغذی، آن را با گردو سوزنی مخلوط می‌کنند و با نام پوست کاغذی آن‌ها را به فروش می‌رسانند. در این شرایط بهتر است خرید عمده گردو پوست کاغذی را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید. فروشگاه‎ها و وبسایت‌های معتبری وجود دارند که گردو پوست کاغذی را با ضمانت به فروش می‌رسانند و خیال شما را از بابت کیفیت گردوها راحت می‌کنند.

خرید عمده گردو پوست کاغذی از کجا؟

خرید عمده گردو پوست کاغذی نیازمند دانش بسیار است، اگر فروشنده را نشناسید و آشنایی در زمینه فروش گردو نداشته باشید، کار شما کمی سخت می‌شود. بهتر است خرید خود را از کسانی که مستقیم گردو را از دست کشاورز به شما می‌رسانند انجام دهید.

خرید عمده گردو برای کسانی که در سال مصرف بالایی دارند مناسب است و اگر این خرید از طریق واسطه باشد ممکن است کیفیت مرغوبی و نتیجه خوبی را حاصل نکند و علی‌رغم پرداخت هزینه بالا از نتیجه راضی نباشید.

برای خرید عمده گردو پوست کاغذی میتوانید از وبسایت پوست کاغذی که یکی از معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین گردو به شمار می‌رود استفاده کنید این وبسایت با حذف واسطه‌ها به‌طور مستقیم گردو را با قیمت مناسب برای شما ارسال می‌کند.

پوست کاغذی ضمانت بازگشت وجه هم دارد و اگر به هر نحوی از گردوها راضی نبودید می‌توانید وجه پرداختی خود را پس بگیرید. علاوه بر این در این سایت قیمت به‌روز گردوها وجود دارد و به سادگی می‌توانید از آن باخبر شوید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها