کد خبر: 637179
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ۱۶:۱۶:۳۱
| |

اگر سفر لاکچری می‌خواهید به دبی سفر کنید

دبی یکی از مدرن‌ترین و لاکچری‌ترین مقاصدی‌ست که گردشگران می‌توانند به آن سفر کنند. این مقصد جذاب به علت نزدیکی به ایران، برای گردشگران ایرانی اهمیت ویژه ‎تری نیز دارد.

اگر سفر لاکچری می‌خواهید به دبی سفر کنید
کد خبر: 637179
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ۱۶:۱۶:۳۱

در این شهر انواع هتل‌های لوکس و گران‌قیمت، تفریحات خاص و لاکچری، مراکز خرید مدرن و تفریحات منحصربه‌فرد و گران‌قیمت وجود دارد. در این نوشته به امکانات و تفریحات لوکسی که در دبی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، اشاره خواهیم‌کرد.

پرواز لاکچری به دبی

اگر قصد یک سفر لاکچری به دبی را دارید، قطعا بهترین انتخاب برای شما سفر هوایی به این شهر است. ایرلاین‌های مختلف، کلاس‌های پروازی متنوعی را ارائه می‌دهند که لوکس‌ترین آن‌ها پروازهای فرست‌کلاس‌اند. البته هزینه و خدمات این کلاس‌های پروازی برای ایرلاین‌های مختلف، متفاوت است. پروازهای فرست کلاس ایرلاین امارت، بهترین انتخاب برای یک سفر لوکس‌اند. سوئیت‌های فرست‌کلاس امارت از شهرتی جهانی برخوردارند.

در پروازهای فرست‌کلاس هواپیمایی امارات بهترین خدمات به مسافران ارائه می‌شود. در این کلاس پروازی برای مسافران سه نوع کابین در نظر گرفته شده که امکانات و خدمات آن‌ها از یک سوئیت هتل پنج ستاره، چیزی کم ندارد. از امکانات پرواز فرست‌کلاس هواپیمایی امارات می‌توان به سفارش غذاهای متنوع در زمان دلخواه، دوش و خدمات اسپای، صندلی‌های راحت کابین با قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب، تماشای برنامه مورد علاقه و استفاده از سرگرمی‌های سالن استراحت ویژه فرست‌کلاس اشاره کرد. اگر به دنبال خرید بلیط دبی و یک پرواز لاکچری هستید، ما به شما پروازهای فرست‌کلاس این ایرلاین و سایر ایرلاین‌های ارائه‌دهنده‌ی پرواز تهران-دبی را پیشنهاد می‌کنیم.

اقامت لاکچری در دبی

دبی به عنوان یکی از لوکس‌ترین مقاصد گردشگری، دارای اقامتگاه‌های لاکچری و خاص بسیاری‌ است. اهمیت یک اقامتگاه لوکس در یک سفر لاکچری بسیار زیاد است، بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که قصد سفر لاکچری به دبی را دارید، از هتل‌هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم‌کرد، غافل نشوید.

هتل برج‌العرب جمیرا

یکی از هتل‌های مشهور و فوق لاکچری در دبی، هتل برج‌العرب جمیرا است که یک گزینه‌ی بسیار محبوب برای مسافرانی که قصد یک سفر لوکس به دبی را دارند، به شمار می‌آید. این هتل بزرگ دارای ۲۰۲ اتاق برای مهمانان و گردشگران، ۹ رستوران، سوئیت‌های مجهز به وای‌فای و تلویزیون‌های باکیفیت و دید پانوراما به خلیج فارس است. همچنین این هتل فاصله‌ی کمی تا دیگر اماکن مهم شهر دارد و فاصله‌ی آن تا پارک آبی وایلدوادی تنها پنج دقیقه بوده و تا بازار مدینه‌الجمیرا پانزده دقیقه فاصله دارد.

هتل آتلانتیس دِ پالم دبی

این هتل با ۱۵۳۹ سوئیت و اتاق با دکوراسیون و معماری داخلی ترکیبی از سبک‌های اقیانوسی و عربی از لوکس‌ترین هتل‌های دبی به شمار می‌آید و اقامت در آن برای شما خاطره‌انگیز خواهدبود. از امکانات این هتل می‌توان به اتاق‌هایی با بالکن زیبا، اینترنت وای‌فای، تلویزیون، چای‌ساز و قهوه‌ساز اشاره کرد. این هتل دارای یک باشگاه کودکان است که برنامه‌ها و سرگرمی‌های متنوعی را در اختیار کودکان قرار می‌دهد. مرکز اسپا، خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی، امکان تبدیل ارز، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، سالن زیبایی و کرایه ماشین از جمله دیگر خدمات این هتل هستند. ابن هتل که به تقلید از از جزیره بهشتی آتلانتیس ساخته‌شده‌است دارای چندین رستوران است. در رستوران یوان با معماری شرقی می‌توانید غذاهای چینی میل کنید و در رستوران نوبل نیز بهترین غذاهای ژاپنی و عربی به شما ارائه می‌شود.

هتل فور سیزن ریزورت دبی

اتاق‌های این هتل ۵ستاره و مدرن به سبک عربی، مدرن و شرقی تزیین شده‌اند و برای یک سفر لوکس و راحت بسیار مناسب‌اند. کارکنان این مجموعه به زبان‌های مختلفی مثل چینی، عربی، کره ای، ژاپنی، پرتغالی، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی، انگلیسی و فرانسوی مسلط هستند. این هتل بزرگ و زیبا دارای ۲۶۸ اتاق، واحدهای تجاری کوچک، فضای سبز، ۲ استخر شنا، ساحل خصوصی، یک آبشار زیبا و فضای باز، ۲ زمین تنیس،  استخر سرپوشیده با آب گرم، جکوزی، مرکز سلامتی، سونا، تجهیزات تنیس و بدمینتون، ماهیگیری، قایقرانی، غواصی و همچنین مسیر پیاده روی در کنار ساحل است. از خدمات متنوع این هتل می‌توان به حمل و نقل فرودگاهی، نگهداری کودکان، خدمات صبحانه، روزنامه، دستگاه خودپرداز، خدمات تبدیل ارز، سالن زیبایی، سالن کامپیوتر و اینترنت وای فای اشاره کرد.

تفریحات لاکچری در دبی

دبی مملو از تفریحات لوکس از هلی‌کوپترسواری گرفته تا شهربازی ‎ها، رستوران‌ها و اسپاهای لاکچری است. در این نوشته به چند مورد از مهم‌ترین تفریحات لاکچری دبی اشاره می‌کنیم تا هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی برای دبی این تفریحات را در برنامه‌ی خود بگنجانید.

هلی‌کوپتر سواری متفاوت در دبی

هلیکوپتر سواری از مهم‌ترین تفریحات لاکچری در دبی است. اغلب هتل‌های دبی که دارای هلی‌پد هستند، تورهای هلی‌کوپتر سواری هیجان‌انگیزی را برای مسافران برگزار می‌کنند. این تفریح بین ۱۵ تا ۲۵ دقیقه به طول می‌انجامد و در این مدت هلی‌کوپتر از کنار برج‌العرب، خط ساحلی، ساحل جمیرا و برج خلیفه عبور می‌کند. در این برنامه یک راهنمای شخصی نیز در کنار شما خواهدبود. توجه کنید که برای هلی‌کوپتر سواری باید از قبل ثبت‌نام کنید و ۴۵ دقیقه پیش از شروع پرواز در مکان مقرر باشید.

سافاری و بیابان‌گردی در صحراهای دبی

بیابان‌گردی با تورهای سافاری از تفریحات محبوب و لاکچری در دبی است. ماشین‌های لوکسی مانند رنجروور برای تورهای سافاری در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. در صحرای دبی امکانات رفاهی و مجلل متنوعی نیز وجود دارد و شما می‌توانید پس از سافاری از این امکانات لوکس استفاده کرده و پذیرایی شوید. منطقه‌ی حفاظت شده‌ی صحرای دبی تنها ۴۵ دقیقه از شهر فاصله دارد و شما با رزرو یک تور مناسب می‌توانید این فاصله را با رانندگان مجرب و راهنمای متخصص تور طی کنید.

کلام آخر

دبی شهر شگفت‌انگیزی‌ست که انواع امکانات و خدمات لاکچری در آن وجود دارد. هتل‌های این شهر منحصربه‌فرداند و برخی از آن‌ها خدماتی ارائه می‌دهند که در نوع خود منحصربه‌فرد است. انواع تفریحات لاکچری نیز در این شهر وجود دارد. شما در دبی می‌توانید از مراکز خرید لوکس و مدرن، از معتبرترین برندهای جهان خرید کنید همچنین می‌توانید از تفریحات هیجان‌انگیزی مانند اسکای‌دایوینگ استفاده کنید یا اگر به دنبال یک سفر آرام هستید از اسپای‌های لوکس دبی و خدمات ویژه‌ی آن‌ها بهره‌مند شوید یا در رستوران‌های لاکچری و آرام شهر خوش‌طعم‌ترین غذاها را میل کنید. یک سفر لاکچری به دبی می‌تواند برای هر سلیقه و سنی خاطره‌انگیز باشد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها