کد خبر: 636795
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ۱۷:۵۵:۳۰
| |

هزینه سفر به استانبول بدون تور چقدر است؟

خرید تور یکی از آسانترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌های سفر است. به خصوص در مورد استانبول که تورهای متعدد با قیمت‌های متنوع، هر کسی را وسوسه می‌کند. اما احتمالا پیش از هر اقدامی، دوست داشته باشید هزینه‌ های سفر به استانبول بدون تور را بدانید.

هزینه سفر به استانبول بدون تور چقدر است؟
کد خبر: 636795
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ۱۷:۵۵:۳۰

از هزینه پرواز استانبول به تهران و برعکس، تا هزینه رزرو هتل و گشت شهری، برآورد این هزینه‌ها به شما کمک می‌کند بهتر در مورد سفر با تور یا بدون تور تصمیم‌گیری کنید.

 

خرید بلیط هواپیما تهران استانبول

یکی از اصلی‌ترین هزینه های سفر به استانبول، هزینه بلیط هواپیما است. اگر از مبدا شهر تهران قصد سفر دارید، بلیط تهران استانبول را می‌توانید به راحتی در اینترنت جستجو کرده و خریداری کنید. گرچه این کار ساده به نظر می‌رسد، اما روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید بلیط استانبول را ارزانتر خریداری کنید.

شما می‌توانید در سایت‌های فروش بلیط هواپیما،  بلیط استانبول را برای تاریخ موردنظرتان جستجو کنید و با بررسی قیمت‌ها، ارزانترین بلیط را انتخاب کرده و خریداری کنید. ممکن است به طور جداگانه قیمت بلیط استانبول به تهران را نیز بررسی کنید. اما بهترین راه، جستجو و خرید بلیط رفت و برگشت استانبول است تا هزینه‌ها به صرفه‌تر باشد.

با این روش ممکن است کمی سردرگم شوید، قیمت بلیط تهران استانبول و برعکس ممکن است در وبسایت‌های مختلف، متفاوت باشد و این شما را سردرگم کند. پس بهتر است یک پلتفرم و وبسایتی پیدا کنید که ارزانترین بلیط را به شما ارائه دهد.

در ادامه پلتفرمی به شما معرفی می‌کنیم که بهترین پیشنهاد برای بلیط پرواز تهران استانبول و برعکس را به شما ارائه می‌دهد و خرید از آن به راحتی چند کلیک ساده است.

Picture8

 

بهترین راهکار برای خرید بلیط استانبول ارزان

یکی از پلتفرم‌های فروش بلیط هواپیما که سال‌هاست در این زمینه فعالیت دارد، فلای تودی است. این وبسایت که در حال حاضر امکان استفاده از اپلیکیشن را نیز ارائه داده است، متنوع‌ترین و در عین حال ارزانترین بلیط هواپیما داخلی و خارجی را ارائه می‌دهد. از طرفی، کاربری ساده آن کمک می‌کند تا به ساده‌ترین شکل ممکن بلیط خود را جستجو کرده و خریداری کنید. همچنین ابزارهایی در این پلتفرم در دسترس قرار دارند که خرید ارزانترین گزینه سفر را آسانتر کرده است.

در بخش جستجوی بلیط هواپیما، مبدا و مقصد را مشخص کرده و تاریخ سفر را درج کنید. بهتر است تاریخ رفت و برگشت را مشخص کنید تا بلیط دو طرفه تهیه کنید. نتایج جستجو بر اساس تاریخ مشخص شده هم بلیط پرواز استانبول به تهران و هم تهران استانبول خواهد بود. لیستی از بلیط هواپیما رفت و برگشت با ایرلاین‌های مختلف و انواع مختلف بلیط که سبب می‌شود قیمت بلیط هواپیما متنوع باشد.

با استفاده از فیلترهای جستجو که فلای تودی در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید سریعتر بلیط موردنظرتان را پیدا کنید. علاوه بر فیلتر قیمت، فیلترهای متعددی برای پیدا کردن بلیط ارزان در دسترس است. یکی از آنها نوع بلیط (سیستمی، چارتر، لحظه آخری) است. با فعال کردن گزینه بلیط لحظه آخری، شما به تمام این بلیط ها دسترسی خواهید داشت. نه تنها بلیط لحظه آخری تهران استانبول، که بلیط لحظه آخری استانبول به تهران نیز برای تاریخ مشخص شده نمایش داده می‌شود.

همانطور که می‌دانید، بلیط لحظه آخری، بلیط صندلی‌های به فروش نرفته یک پرواز هستند که در روزها و ساعات نزدیک پرواز، به ارزانترین قیمت به فروش می‌رسند. بنابراین در صورتی که آماده سفر باشید، می‌توانید با بلیط لحظه آخری بسیار ارزان سفر کنید. شما می‌توانید با استفاده از فیلتر قیمت نیز، قیمت موردنظر خود را مشخص کنید تا بلیط هواپیما برای مقدار مشخص شده نمایش داده شود.

با توجه به اینکه قیمت بلیط ایرلاین‌های مختلف، متفاوت است، شما می‌توانید در قسمت فیلترها، ایرلاین‌های ارزانتر را انتخاب کنید. همچنین، ابزار دیگری با عنوان تقویم قیمتی در این پلتفرم در دسترس است تا قیمت بلیط تهران به استانبول و بلیط هواپیما استانبول به تهران را در تاریخ‌های نزدیک به تاریخ انتخابی شما نمایش دهد، بدین صورت در صورتی که برای مثال بلیط این پرواز در تاریخ دیگری غیر از تاریخ انتخابی شما ارزانتر است، بلیط خود را برای آن تاریخ خریداری کنید.

فلای تودی ابزاری با عنوان «اطلاع رسانی قیمت‌ها» به کاربران ارائه داده است. در صورتی که این ابزار را فعال کنید و آدرس ایمیل خود را در آن ثبت کنید، می‌توانید از طریق ایمیل از قیمت بلیط تهران استانبول و قیمت بلیط استانبول به تهران مطلع شوید.

 

Picture9

هزینه سفر به استانبول را با فلای تودی کاهش دهید

همانطور که توضیح داده شد، شما می‌توانید در فلای تودی به ارزانترین بلیط استانبول دسترسی داشته باشید و خرید خود را به راحتی انجام دهید. اما شما می‌توانید رزرو هتل استانبول را نیز با بهترین قیمت‌ها در همین سایت انجام دهید. فلای تودی با دسترسی به تعداد بی‌شماری هتل و اقامتگاه در استانبول، امکان رزرو انواع هتل با امکانات، تعداد ستاره، قیمت‌های مختلف را فراهم کرده است. شما می‌توانید اطلاعات کامل هتل و اتاق‌ها، موقعیت جغرافیایی هتل، قوانین و ... را مشاهده کنید و خریدی مطمئن انجام دهید.

این تمام ماجرا نیست. شما می‌توانید خرید بلیط قطار و بیمه مسافرتی را نیز در سایت فلای تودی انجام دهید.  همچنین برای درخواست ویزای توریستی و خرید تورهای داخلی و خارجی کافی است با این مجموعه تماس بگیرید. پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی در همه مراحل خرید و پس از آن همراه شماست تا مشکلات و سوالات احتمالی شما را برطرف کند و در صورت لزوم، بتوانید استرداد بلیط یا هتل را به راحتی انجام دهید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها