کد خبر: 601104
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ۰۷:۵۶:۰۲
| |

معرفی 5 اقامتگاه بومگردی پرطرفدار در قشم

در این مطلب به معرفی ۵ اقامتگاه پرطرفدار در جزیره قشم می پردازیم.

معرفی 5 اقامتگاه بومگردی پرطرفدار در قشم
کد خبر: 601104
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۷ ۰۷:۵۶:۰۲

اقامتگاه بومگردی قشم از جاذبه‌های گردشگری جنوب و از زیبایی‌های منحصربه‌فرد این منطقه است. این نوع اقامتگاه به‌دلیل نزدیکی به بافت بومی منطقه با استقبال بالایی از طرف مسافران این منطقه گردشگری رو به رو است و مشتاقان زیادی دارد.

وجود تنوع بالایی از این نوع اقامتگاه با شرایط اجاره تنوع نیز فرصتی است تا مهمانان این جزیره جنوبی با هر نوع سلیقه و الزامات سفر بتوانند چند روزی را در این بناها به‌سر برده و از حال و هوای بومی منطقه لذت ببرند.

برند گردشگری و اقامتی علی بابا در زمینه اجاره و رزرو این نوع اقامتگاه بومگردی در خدمت مسافران منطقه قشم است.

با ما در این مطلب همراه شوید تا با هم سری به چند نمونه از معروف‌ترین و جذاب‌ترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی این منطقه زده و از شرایط اجاره و اقامت در آنها آگاه شویم.

اقامتگاه بومگردی قشم: از بافت محلی قشم دیدن کنید

قشم برای مسافرانی که جزایر جنوبی را برای اقامتی چند روزه و گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند، نمونه‌ای از یک جزیره گرمسیری زیبا و دیدنی است. فضایی متفاوت که خستگی اقامت در شهر و زندگی یکنواخت شهری را از تن به‌در می‌کند.

دیدنی‌های فراوان این منطقه از بازارها و مجتمع‌های تجاری تا سواحل زیبا و کومه‌ها یا کپرهای زیبا که مهمانان را به استراحت نیم‌روز دعوت می‌کند، هر یک به‌عنوان بخشی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه مطرح هستند.

زمانی که نوبت به انتخاب محل اقامت می‌رسد، گزینه‌های متنوعی پیش روی مسافران قشم است. از هتل‌های لوکس و ویلاهای لاکچری منطقه تا سوئیت‌های مبله کوچک و بزرگ که ظرفیت خوبی برای پذیرایی از مهمانان جزیره دارند.

اما اقامتگاه بومگردی قشم با حال و هوایی متفاوت همواره از جذاب‌ترین گزینه‌های پیشنهادی در سفر به جزیره محسوب می‌شود. در سال‌های اخیر و با توجه به اقبال بالای مسافران به این نوع اقامتگاه‌ها، منطقه قشم شاهد افزایش تعداد این نوع اقامتگاه‌های بومی و محلی بوده است.

۲

آشنایی با 5 اقامتگاه بوم‌گردی قشم

اجاره و رزرو اقامتگاه بومگردی قشم از سایت علی بابا فرصتی برای یک سفر گردشگری بی‌نظیر به این جزیره است. برخی از معروف‌ترین نمونه‌های این اقامتگاه‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

  • اقامتگاه بومگردی ساحلی فردیس قشم: اگر از دیدن زیبایی ساحل و شنیدن صدای امواج دریا سیر نمی‌شوید، این اقامتگاه فرصت مناسبی است تا خود را به آرامش غروب زیبای ساحل بسپارید. اقامتگاه ساحلی فردیس با 20 اتاق و چپرهای محلی و دیوارهای کاهگلی نماد زنده حال و هوای بومی منطقه است. وجود کلیه امکانات راحتی کامل، رستوران بومی با غذاهای محلی و حیاط مشرف به دریا که نقش ساحل اختصاصی را برای شما ایفا می‌کند همه آن چیزی است که از اقامتگاه بومگردی قشم انتظار دارید و در اقامتگاه بوم گردی ساحلی فردیس در فاصله 55 کیلومتر شهر خواهید یافت.
  • اقامتگاه بومگردی ناخدا قشم: این مکان گردشگری که به اقامتگاه دلفین‌ها نیز معروف است از زیباترین گزینه‌های موجود در این جزیره آفتابی است. تنوع رنگی 6 اتاق و 2 سوئیت خانوادگی این اقامتگاه در نزدیکی غار نمک و دیگر جاذبه‌های گردشگری منطقه بی‌شک سفری متفاوت و هیجان‌انگیر را در قشم برای شما رقم خواهد زد.

خدمات ورزشی و تفریحی نظیر جت اسکی، غواصی، موج‌سواری با پارو، قایق‌ و لنج‌سواری، پدل برد، ویک بورد، کایت سرف، پرواز با پاراگلایدر و پاراموتور تا شترسواری را در فضای باز و زیبای جزیره و در این اقامتگاه بوم‌گردی معروف تجربه می‌کنید.

  • اقامتگاه بومگردی گاروم زنگی: در این اقامتگاه بومگردی قشم از اتاق‌های اختصاصی با سبک چیدمان سنتی و مدرن با کلیه امکانات بهره‌مند می‌شوید که برای 5 تا 6 نفر ظرفیت دارد. رستوران مجموعه نیز با عرضه غذاهای لذیذ شامل ماهی مرکب، کوسه ماهی، میگو و صدف و...) با حیاط گل‌کاری شده و حوض و امکانات داخل اتاق‌ها شامل سرویس بهداشتی (ایرانی، فرنگی و حمام)، یخچال و کتری برقی و...، تخت دو نفره و رختخواب اضافه برای مهمانان بیشتر و بسیاری موارد دیگر در این مجموعه کمک می‌کند تا اقامتی شیرین و لذت‌بخش را در کنار مردم بومی و خون‌گرم منطقه تجربه کنید.

این اقامتگاه به سواحل پافیلی، برشه، خماسی و نیز ساحل معروف تخم‌گذاری لاک‌پشت‌ها مشرف بوده و امکان بازدید از درخت 800 ساله و محل زندگی آهوها و خاردم مصری را برای مهمانان فراهم می‌کند.

  • اقامتگاه بومگردی خالو منصور: این اقامتگاه روستای نغاشه (124 کیلومتری بندرعباس) در زمستان و اوایل بهار میزبان گردشگران زیادی است. سواحل زیبا، دره ستارگان، غار نمک، غار خربس، جنگل حرا، تنگه چاهکوه، دره تندیس‌ها، قلعه قشم و پرتغالی‌ها، فرش خاکی هرمز، سد گوران و جزیره ناز تنها بخشی از زیبایی‌های جزیره هستند که در این اقامتگاه بومگردی به آنها دسترسی خواهید داشت. کلیه امکانات رفاهی و پذیرایی نیز در اقامتگاه خالو منصور برای مسافران مجموعه مهیاست.
  • اقامتگاه بومگردی کلودنگ قشم: این اقامتگاه بوم‌گردی قشم در روستای دهخدا با محوطه بومی و تزئینات دستباف و سنتی در محوطه زیر سایبانی با فرش دستبافت و تخت‌های سنتی و چوبی فضایی زیبا برای دورهمی و استراحت گردشگران فراهم کرده است. این مجموعه با ۸ اتاق در مجموع ظرفیت ۲۴ نفر را داراست.

تنوع غذایی شامل انواع لبنیات و ماست محلی، غذاهای دریایی و نان داغ تنوری، ماهی، برنج دیشو، پودینی کوسه یا سفره ماهی و هواری میگو و موفلک نیز توسط آشپزان ماهر بومی تهیه و برای مصرف مهمانان حاضر است.

۳

سخن آخر

سفر رویایی به قشم و اقامت در خانه‌های بومی با همه امکانات محلی و مدرن، فرصتی است تا بدون احساس خستگی و با تنوع بالای گزینه‌های گردشگری و تفریحی حال و هوای خود را کاملا عوض کنید.

مجموعه گردشگری و اقامتی علی بابا نیز در این مسیر با شما همراه است تا بهترین شرایط برای رزرو و اجاره این مکان‌های اقامتی و بسیاری گزینه‌های دیگر را در این جزیره برای شما فراهم کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها