کد خبر: 544113
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۹ ۱۱:۲۱:۵۶
| |

توقیف یک فروند شناور حامل ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره قشم

رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور حامل ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره قشم خبر داد.

توقیف یک فروند شناور حامل ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره قشم
کد خبر: 544113
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۹ ۱۱:۲۱:۵۶

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان صبح امروز اظهار داشت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب قشم، مأموران پایگاه دریابانی مستقر در این جزیره حین پایش و حراست از مرز دریایی کشورمان، ضمن شناسایی یک فروند شناور حامل  ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله بزرگ سوخت را به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند که خوشبختانه با رصد اطلاعاتی و در عملیات منسجم مرزبانان دریایی، شناور مورد نظر، شناسایی و توقیف شد.

 قهرمانی در ادامه افزود: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های دادگستری هرمزگان به منظور حمایت از رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است که این مهم با تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت و از طریق کارآمدسازی نظارت‌ها و تشدید برخورد با متخلفین پیگیری می شود. 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نهاد‌های مردمی و دیده‌بانان پیشگیری در جهت مقابله با جرایم و آسیب‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت قاچاقچیان سوخت از طریق مراجعه به سامانه سجام به آدرس اینترنتی Sajam.scpd.ir مراتب را به قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان اطلاع دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها