کد خبر: 530645
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۱۲:۳۰:۵۵
| |

«خون‌آشام مارول» با سه ماه تاخیر به سینماها می‌آید

فیلم «موربیوس» به دلیل نگرانی‌ها درباره شدت سرایت سویه اومیکرون ویروس کرونا، با سه ماه تاخیر اکران می‌شود.

کد خبر: 530645
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۱۲:۳۰:۵۵

طرفداران کتاب‌های مصور برای تماشای خون‌آشام مارول با بازی جرد لتو باید کمی بیشتر صبر کنند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ورایتی، استودیو سونی پیکچرز روز گذشته (سه‌شنبه ۱۴ دی) از تاخیر سه ماهه در اکران فیلم موربیوس خبر داد. این فیلم موردانتظار که بخشی از دنیای سینمایی مرد عنکبوتی است حالا به جای ۲۸ ژانویه (۸ بهمن ۱۴۰۰) روز اول آوریل (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) روی پرده سینماها خواهد رفت.

این اولین بار نیست که اکران موربیوس به تاخیر می‌افتد؛ این فیلم قرار بود ۱۰ ژوئیه سال ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۹۹) اکران شود اما کرونا معادلات را بهم زد. اکران این فیلم اولین بار تا ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد ۹۹) به تعویق افتاد و سپس به ترتیب به ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ۹۹) و ۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهر ۱۴۰۰) موکول شد.

شیوع سویه اومیکرون جدیدترین هنرنمایی از ویروسی است که گویی قصد رخت بر بستن از جهان را ندارد و همین شرایط باعث شد طلسم اکران موربیوس تا سال ۲۰۲۲ ادامه یابد. این فیلم قرار بود ۲۱ ژانویه (۱ بهمن ۱۴۰۰) اکران شود اما تا بیست و هشتم همان ماه (۸ بهمن) به تاخیر افتاد.

استودیو سونی این روزها با فیلم‌هایی چون مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست و ونوم: بگذارید کارنیج بیاید به موفقیت‌های قابل توجهی درگیشه دست یافته بنابراین قابل درک است بخواهد در این دوران که بحران بهداشتی حاکم بر جهان اوضاع را پیچیده کرده، اکران موربیوس را به تاخیر بیندازد.

در فیلم موربیوس، جرد لتو بازیگر مشهور آمریکایی نقش دکتر مایکل موربیوس را بازی می‌کند، دانشمندی که به یک بیماری خونی نادر مبتلاست و در تلاش برای درمان آن خود را به یک خون‌آشام زنده تبدیل می‌کند. آدریا آرجونا، مت اسمیت، تایریس گیبسون و جرد هریس از دیگر بازیگران این فیلم هستند که دانیل اسپینوزا کارگردانی آن را برعهده دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها