کد خبر: 655728
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۲ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

عباس سلیمی نمین فعال سیاسی اصولگرا:

رئیسی باید معاون پارلمانی‌اش را تغییر می‌داد، رودربایستی را کنار بگذارد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: در مورد معاون امور مجلس رئیس‌جمهور نیاز به تغییر بود که این اتفاق رخ نداد زیرا این فرد توانایی لازم را ندارد و در این موارد کوتاهی صورت گرفته است. رئیسی باید با افراد کابینه اش رودربایستی را کنار بگذارد.

رئیسی باید معاون پارلمانی‌اش را تغییر می‌داد، رودربایستی را کنار بگذارد
کد خبر: 655728
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۲ ۱۶:۰۰:۰۰

عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا درباره عملکرد دولت رئیسی گفت: دولت رییسی مهیا برای کار و تلاش بود اما به وعده های خود در مورد نخبه گرایی و تغییر کابینه در صورت ناکارآمدی عمل نکرد. دولت باید تحرک بیشتری در زمینه تغییرات به موقع در کابینه داشته باشد اما در ارتباط با برخی نیروها این تحرک وجود ندارد.

به گزارش منیبان وی تاکید کرد: به عنوان مثال در مورد معاون امور مجلس رئیس جمهور نیاز به تغییر بود که این اتفاق رخ نداد زیرا این فرد توانایی لازم را ندارد و در این موارد کوتاهی صورت گرفته است. رییسی باید با افراد کابینه اش رودربایستی را کنار بگذارد.

این چهره سیاسی اصولگرا در رابطه با عملکرد دولت در موضوعات اجتماعی که حواشی آن هم همچنان ادامه دارد، گفت: دولت باید در مورد مسائل اجتماعی که مردم روی آن حساس هستند با آنها گفتگو کند. یکی از این مسائل حجاب است، باید از افرادی که حجاب ندارند بپرسیم که چرا بی حجابی را انتخاب کردند؟

او افزود: نمی توان در مورد مسائل اجتماعی به خصوص حجاب با لجبازی با مردم مواجه شد. دولت و مجلس باید قانون وضع کنند اما پیش از آن باید با مردم سخن بگویند. برخی در تلاش هستند که افراد بی حجاب و با حجاب مقابل یکدیگر قرار بگیرند و پرخاش کنند و به این رخدادها پر و بال می‌دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها