کد خبر: 651509
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۴ ۰۹:۴۵:۲۲
| |

حملات جدید معاون رئیسی به روحانی؛ با شعار چرخیدن همزمان چرخ کارخانه‌ها و سانتیریفیوژها رای آورده بود، هر دو چرخ آسیب دید

معاون رئیسی با حملاتی جدید به رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: روحانی با شعار چرخ کارخانه ها باید بچرخد و چرخ سانتیریفیوژ ها هم باید بچرخد، رای آورده بود و هر دو چرخ آسیب دید و نتیجه ای عاید نشد و این روند نتیجه انتخاب در سال ۹۲ بود.

حملات جدید معاون رئیسی به روحانی؛ با شعار چرخیدن همزمان چرخ کارخانه‌ها و سانتیریفیوژها رای آورده بود، هر دو چرخ آسیب دید
کد خبر: 651509
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۴ ۰۹:۴۵:۲۲

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیسی در همایش بزرگ بانوان نقش آفرین شهرستان قرچک، با اشاره به این‌که «زنان در مراحل مختلف نهضت اسلامی نقش آفرین و موثر بودند»، گفت: بانوان از آغاز نهضت اسلامی تا پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در صحنه های مختلف حضور فعال و تعیین کننده داشتند و بعد از پیروزی انقلاب نیز با نگاه عمیق و پویای حضرت امام و رهبری عزیز در همه مقاطع و عرصه ها از دفاع مقدس تا مشارکت در اداره امور و مدیریت در بخش های مختلف علمی، سیاسی و فرهنگی حامی و پشتیبان انقلاب بوده و هستند.امروز دشمنان و بدخواهان ملت ایران با شایعه پراکنی و فضاسازی های کاذب بدنبال ایجاد تردید برای حضور مردم و به ویژه زنان در انتخابات هستند، لذا ضرورت دارد با احساس مسئولیت بیشتر نسبت به گذشته وارد میدان شد و انتظار است بانوان در ترغیب مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی، نقش مهمی ایفا کنند.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از اظهارات حسینی را در ادامه می خوانید:

 

  • دولت سیزدهم در شرایط بسیار بغرنجی کار خود را شروع کرد در شهریور ۱۴۰۰ وضعیت کشور در همه حوزه ها از سلامت تا معیشت کاملا نابسامان و دردناک بود. می‌گفتند تا fatf را نپذیریم، امکان واردات واکسن فراهم نمی شود و با این وضع روزانه ۷۰۰ نفر جان خود را از دست می دادند.
  • مردم با مشکلات و کمبود کالاهای اساسی مواجه بودند. برای اولین بار از دوران پس از پایان جنگ تحمیلی شاهد قطع مکرر آب و برق بودیم و طرح ها و پروژه های فراوانی در سراسر کشور به حال خود رها شده بود و بخاطر اینکه دولت و وزیر وقت راه و شهرسازی به ساخت مسکن و تکمیل واحد های مسکن مهر اعتقادی نداشتند، قیمت مسکن افزایش یافت و آثار و تبعات منفی این رویکرد هنوز هم باقی است.
  • بهر حال ۸ سال موسوم به تدبیر و امید، دوره‌ی ضعف کشور در عرصه های مختلف اقتصادی و سیاسی بود. این در حالی است که روحانی با شعار چرخ کارخانه ها باید بچرخد و چرخ سانتیریفیوژ ها هم باید بچرخد، رای آورده بود و هر دو چرخ آسیب دید و نتیجه ای عاید نشد و این روند نتیجه انتخاب در سال ۹۲ بود.
  • درباره معضل بی‌حجابی و سرنوشت لایحه عفاف و حجاب بررسی این لایحه در مجلس شورای اسلامی زمان‌بر شد و برای برطرف کردن ایرادهای شورای نگهبان اصلاحاتی صورت گرفت و در نهایت مشکل بار اضافی مالی را داشت که دولت به درخواست مجلس آنرا پذیرفت و الان منتظر ارسال لایحه به شورای نگهبان و تصویب نهایی آن هستیم تا برای اجرا ابلاغ گردد.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

    هر آنچه گوئی هستم هرآنچه گوئی هستی یا آینده معلوم میکنه

  • ناشناس ارسالی در
    سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

    دورغ گو

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها