کد خبر: 652371
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۲ ۱۲:۲۲:۳۸
| |

بالاگرفتن اختلافات دولت و مجلس؛ بودجه 1403 به مجمع تشخیص رفت

معاون پارلمانی رئیسی گفت: لایحه بودجه‌ هم در شورای نگهبان و هم در مجمع تشخیص در دست بررسی است زیرا در برخی موارد نمایندگان اصرار وزریدند.

بالاگرفتن اختلافات دولت و مجلس؛ بودجه 1403 به مجمع تشخیص رفت
کد خبر: 652371
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۲ ۱۲:۲۲:۳۸

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیسی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نامزدهای این دور از انتخابات متشکل از چهره های مختلفی از اساتید، پزشکان، مدیران و نمایندگان ادوار است و جوانان باانگیزه ای نیز در صحنه حضور دارند.

به گزارش ایرنا، وی افزود: دولت و تمامی دستگاه ها به افزایش مشارکت کمک خواهند کرد و به طور قطع با شروع تبلیغات محیطی و مناظره های صدا و سیما مردم با دیدگاه های این افراد آشنا می‌شوند و امید است که شاهد انتخاباتی خوبی باشیم.

معاون‌ پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: حدود ۱۵ هزار و ۲۰۰ نامزد تایید صلاحیت شده اند و به نوعی ۷۵ درصد از نامزدها متشکل از چهره های اصولگرا و اصلاح طلب تایید شده اند.

حسینی با تاکید بر اینکه مجلسی که با پشتوانه قوی مردم باشدبه طور قطع در حل مشکلات کشور و کاهش مشکلات تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: لایحه بودجه‌ هم در شورای نگهبان و هم در مجمع تشخیص در دست بررسی است زیرا در برخی موارد نمایندگان اصرار وزریدند و امید است طی این دو هفته باقی مانده به نتیجه نهایی برسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها