کد خبر: 648487
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

عصبانیت روزنامه کیهان از آزادی نیلوفر حامدی و الهه محمدی؛ رسانه‌های اصلاح‌طلب پایگاه دشمن‌اند‍!

روزنامه کیهان نوشت: سال گذشته متعاقب بازداشت دو دروغ‌نگار نیابتی دشمن، رسانه‌های معاند نظام همراه با رسانه‌های مدعی اصلاحات دست به اعتراض و فضاسازی زدند، روز یک‌شنبه نیز که این دو نفر آزاد شدند، همین بنگاه‌های خبری ضد انقلاب، اصلاح‌طلب و نیز حساب کاربری اسرائیل به فارسی به شادی و خوشحالی افتادند!

عصبانیت روزنامه کیهان از آزادی نیلوفر حامدی و الهه محمدی؛ رسانه‌های اصلاح‌طلب پایگاه دشمن‌اند‍!
کد خبر: 648487
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ۲۰:۴۰:۰۰

روزنامه کیهان از آزاد شدن الهه محمدی و نیلوفر حامدی عصبانی و رسانه‌های اصلاح‌طلب را «همکار» دشمنان جمهوری اسلامی خطاب کرد!

به گزارش کیهان، بخش‌های مهم این مطلب را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • سال گذشته متعاقب بازداشت دو دروغ‌نگار نیابتی دشمن، رسانه‌های معاند نظام همراه با رسانه‌های مدعی اصلاحات دست به اعتراض و فضاسازی زدند، روز یک‌شنبه نیز که این دو نفر آزاد شدند، همین بنگاه‌های خبری ضد انقلاب، اصلاح‌طلب و نیز حساب کاربری اسرائیل به فارسی به شادی و خوشحالی افتادند!
  •  رسانه‌های همکار دشمن در داخل که نقاب اصلاح‌طلبی دارند، مطالبی با محتوای بحران‌‌سازی از مسائل و حوادث عادی با هدف ایجاد فشار روانی، اضطراب و خشم انباشته، سیاه‌نمایی از کشور، ایجاد نفرت نسبت به وطن‌، ناامید‌سازی از بهبود اوضاع، تشکیک در مبانی اسلام و انقلاب، دروغ پراکنی و تشویش اذهان، تحریف و وارونه‌نمایی واقعیات، بزک کردن دشمنان اصلی و واقعی کشور، تبرئه و توجیه سیاست‌های ضدایرانی آمریکا و اروپا، تخطئه مواضع نظام در برابر زورگویی غرب منتشر می‌کنند و در جنگ رسانه‌ای علیه ایران اسلامی نقش امتداد داخلی دشمن را ایفا می‌کنند.
  • مدعیان اصلاحات با رسانه‌های معاند همپوشانی دارند و خوراک خبری برای آنان تهیه می‌کنند. این وضعیت یعنی تبدیل شدن رسانه‌های مدعی اصلاحات به پایگاه دشمن، مستلزم پیگرد و برخورد امنیتی و قضائی است که با فوریت انجام شود.
  • بررسی صفحات اجتماعی برخی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مدعی اصلاح‌طلبی نیز نشان می‌دهد آنان مطالب و تصاویری حاوی کشف حجاب، توهین به مقامات عالی نظام، سیاه‌نمایی وضع کشور، انتشار مطالب و تصاویر مبتذل، توهین به مقدسات و... منتشر می‌کنند.
  • یادآور می‌شود، آن دو خبرنگار نیابتی دشمن پس از دستگیری حدود 10 جایزه رنگارنگ از سازمان‌های غربی دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد جریان معارض انقلاب در خارج و نظام سلطه حمایت گسترده‌ای از پادوهای خود در ایران انجام می‌دهد. پادوهایی که آگاهانه به کشور خود خیانت می‌کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها