کد خبر: 648359
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ۱۹:۲۵:۵۸
| |

گوشزد روزنامه اصولگرا به مسئولان: کمی از مسئولان شیخ‌نشین قطر یاد بگیرید

روزنامه جوان نوشت: میزبانی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا از سوی قطر یک کلاس درس است. یادمان باشد که هیچ‌کس یک دهه قبل تصور نمی‌کرد که قطر با وجود درآمد‌های وحشتناک نفتی توان برگزاری رویداد‌های مهم ورزشی را داشته باشد، اما آن‌ها با مدیریت درست و برنامه‌ریزی درست‌تر و از همه مهم‌تر استفاده درست از منابع مالی خود موفق شدند این دو را انجام دهند.

گوشزد روزنامه اصولگرا به مسئولان: کمی از مسئولان شیخ‌نشین قطر یاد بگیرید
کد خبر: 648359
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ۱۹:۲۵:۵۸

روزنامه اصولگرای جوان از مسئولان خواست از قطر درس بگیرند.

به گزارش جوان، میزبانی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا از سوی قطر یک کلاس درس است. کلاسی که امیدواریم حداقل مسئولان فدراسیون فوتبال و بقیه مدیران ورزشی که احتمال دارد در قطر باشند یا اینکه به آنجا سفر کنند، به جای استراحت و خرید قدری از درس‌های این کلاس بیاموزند تا بتوانند در مواقع لزوم از آن‌ها استفاده کنند.

این روزنامه افزوده است: یادمان باشد که هیچ‌کس یک دهه قبل تصور نمی‌کرد که قطر با وجود درآمد‌های وحشتناک نفتی توان برگزاری رویداد‌های مهم ورزشی را داشته باشد، اما آن‌ها با مدیریت درست و برنامه‌ریزی درست‌تر و از همه مهم‌تر استفاده درست از منابع مالی خود موفق شدند این دو را انجام دهند. پس اگر عنوان کنیم که واجب است مسئولان ورزش کشور کمی از مسئولان این شیخ‌نشین بیاموزند بیهوده نگفته‌ایم. اینکه صرف داشتن پول کافی نیست، بلکه باید برنامه داشت و پول را درست و بجا خرج کرد. یادمان باشد که طرح‌های توسعه‌ای قطر فقط مختص به برگزاری مسابقات ورزشی بزرگ نمی‌شود و آن‌ها عزمی جدی در پیشرفت و تغییر وجهه خود دارند. برنامه‌ای که مدیران ما هم می‌توانند از آن در‌س‌های زیادی بگیرند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها