کد خبر: 648203
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۴ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

یمنی‌ها کشتی‌های اسرائیلی را توقیف می‌‌کنند چون در ایمان و پایبندی به وظایف دینی شهره هستند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: یمن براساس یک طمع سیاسی اقدام به رهگیری کشتی‌های اسرائیلی و آن دسته از کشتی‌ها که عازم اسرائیل هستند نکرده بلکه این یک اقدام مبتنی بر اعتقادات دینی است. مردم یمن در پای‌بندی به وظایف دینی و استحکام ایمان، شهره هستند.

یمنی‌ها کشتی‌های اسرائیلی را توقیف می‌‌کنند چون در ایمان و پایبندی به وظایف دینی شهره هستند
کد خبر: 648203
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۴ ۲۰:۰۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی تاکید کرده که یمنی‌ها در ایمان و پایبندی به وظایف دینی شهره هستند و رهگیری کشتی‌های اسرائیلی از سوی یمنی‌ها به خاطر طمع سیاسی نیست.

به گزارش جمهوری اسلامی، یمن براساس یک طمع سیاسی اقدام به رهگیری کشتی‌های اسرائیلی و آن دسته از کشتی‌ها که عازم اسرائیل هستند نکرده بلکه این یک اقدام مبتنی بر اعتقادات دینی است. مردم یمن در پای‌بندی به وظایف دینی و استحکام ایمان، شهره هستند و همین صلابت ایمانی بود که به آنها کمک کرد تا با دست خالی بر عربستان و امارات که از حمایت‌های همه‌جانبه غرب و صهیونیست‌ها برخوردار بودند پیروز شوند. این تجربه باید برای دولتمردان آمریکا و انگلیس یک درس باشد و آنها را به این نتیجه قطعی برساند که در بمباران یمن به هدف خود نخواهند رسید.

این روزنامه افزوده است: اگر آمریکا و انگلیس خواهان آرامش هستند و از یمنی‌ها می‌خواهند متعرض کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هائی که برای اسرائیل کالا می‌برند نشوند، دست از حمایت رژیم صهیونیستی بردارند و مانع تصویب قطعنامه برقراری آتش‌بس در غزه نشوند. خودداری آمریکا از این دو اقدام شرورانه موجب می‌شود نسل‌کشی در غزه متوقف شود و در آنصورت قطعاً یمنی‌ها هم متعرض کشتی‌هائی که در خدمت رژیم صهیونیستی قرار دارند نخواهند شد و آرامش کامل در منطقه برقرار خواهد شد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها