کد خبر: 645898
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۵ ۰۹:۱۲:۴۸
| |

هشدار صریح وزارت دفاع؛ انتظار تاوان عملیات شهادت سردار موسوی اسرائیل و عناصرش را زجرکُش خواهد کرد

سخنگوی وزارت دفاع گفت: شهادت مستشار ایرانی سردار سیدرضا موسوی نشان دهنده خصلت تروریستی و نقض آشکار حاکمیت کشور سوریه و همچنین ایجاد ناامنی و تلاش برای جنگ افروزی‌های اسرائیل است و به طور حتم این جنایت مستحق مجازات است و عاملان این جنایت باید در انتظار تاوان عملیات اخیر خودشان باشند و انتظار پرداخت تاوان این عملیات این رژیم و عناصر آن را زجرکش خواهد کرد.

هشدار صریح وزارت دفاع؛ انتظار تاوان عملیات شهادت سردار موسوی اسرائیل و عناصرش را زجرکُش خواهد کرد
کد خبر: 645898
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۵ ۰۹:۱۲:۴۸

سردار رضا طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران، گفت: عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن یکی از مستشاران ایرانی در سوریه شهید سید رضی موسوی را خدمت ملت ایران، خانواده و هم‌رزمان ایشان تبریک تسلیت عرض می‌کنم.

به گزارش ایلنا، وی افزود: شهادت مستشار ایرانی سردار سیدرضا موسوی نشان دهنده خصلت تروریستی و نقض آشکار حاکمیت کشور سوریه و همچنین ایجاد ناامنی و تلاش برای جنگ افروزی‌های رژیم صهیونیستی است. به طور حتم این جنایت مستحق مجازات است و عاملان این جنایت باید در انتظار تاوان عملیات اخیر خودشان باشند و انتظار پرداخت تاوان این عملیات این رژیم و عناصر آن را زجرکش خواهد کرد.

وی با اشاره به شکست اهداف رژیم صهیونسیتی در جنگ علیه غزه، خاطرنشان کرد: اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی در خارج از میدان غزه نشانه جنگ‌افروزی است. به طور حتم پاسخی مقتدرانه و هوشمندانه خواهیم داد. به گونه‌ای و در زمان و مکان و روشی انجام خواهد شد که اهداف رژیم صهیونیستی در این گونه عملیات تروریستی را محقق نکند.

طلایی‌نیک تاکید کرد: در واقع این روند، روند فروپاشی و شکست‌های بزرگتر را پیش چشم صهیونیست‌ها قرار داده است. در این تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی، آمریکا شریک اصلی این جنایات است و برخلاف برخی مواضع فریبکارانه عملکرد آنان به چشم جهانیان مشارکت در جنایت صهیونیست‌هاست که به تشکیل یک مخالفت مردمی جهانی با آنان منجر شده است.

سخنگوی وزارت دفاع ادامه داد: تولید و تامین نیازهای تسلیحاتی نیروهای مسلح و تحرک دیپلماسی و همکاری دفاعی و صادرات محصولات دفاعی، تقویت حمایت لازم دولت و مجلس از نیروهای مسلح و پشتیبانی مهندسی دفاعی و سایر همکاری‌ها با بخش‌های کشوری و لشکری در وزارت دفاع با جدیت در جریان است.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات وزارت دفاع در ۹ ماه اخیر سال جاری، گفت: بیش از یک هزار طرح تحقیقاتی امکان‌سنجی و ارتقای قابلیت‌های دفاعی در حال انجام است. هر ماه چندین رونمایی، آزمون و عملیاتی‌سازی را داریم که برخی رسانه‌ای و برخی هم به دلیل ملاحظات امنیتی رسانه‌ای نمی‌شود.

وی افزود: در این مدت شاهد برپایی نمایشگاه صنعت دفاعی بودیم که صدها محصول، سامانه و زیرسامانه جدید در آن به نمایش گذاشته شد.

خبر در حال تکمیل می باشد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲

    به عمل کاربرایدبه سخندانی نیست
    تاحالا که اسراییل درعمل موفق تربوده است

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها