کد خبر: 639587
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۵ ۱۳:۰۵:۰۰
| |

سخنگوی وزارت امور خارجه:

مقاومت مستقل است؛ جمهوری اسلامی به دوستان و متحدان خود امر و نهی نمی‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه جریان مقاومت در منطقه مستقل است و مستقل تصمیم می‌گیرد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به دوستان و متحدان خود امر و نهی نمی‌کند.

مقاومت مستقل است؛ جمهوری اسلامی به دوستان و متحدان خود امر و نهی نمی‌کند
کد خبر: 639587
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۵ ۱۳:۰۵:۰۰

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه  جریان مقاومت در منطقه مستقل است و مستقل تصمیم می‌گیرد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به دوستان و متحدان خود امر و نهی نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در مورد عملیات اخیر حماس همانطور که این جریان اعلام کرد و دیگران و ما نیز اعلام کردیم ، در مورد این عملیات از سوی جریان مقاومت فلسطینی تصمیم گرفته شده بود و از سوی خود آنها نیز اجرا شد، گفت: این اتهام زنی‌ها از مسئولیت‌های آمریکا کم نمی‌کند.

کنعانی با تاکید بر این که دولت آمریکا نباید ریشه اقدامات جریان مقاومت علیه خود در منطقه را در ارتباط با دولت‌های دیگر  بداند و آمریکا باید ریشه این اقدامات را در نوع رفتار  و  تعامل خود در  منطقه جست‌وجو کند، گفت: اگر آمریکا رفتارهای درست با ملت‌های منطقه داشت ، وزیر امور خارجه آمریکا مجبور نبود که در هنگام سفر به عراق بر کت خود جلیقه ضد گلوله بپوشد و به عراق سفر کند و یا  رئیس‌جمهور آمریکا مجبور نبود که با چراغ خاموش وارد فرودگاه نظامی در منطقه شود و چراغ خاموش نیز از منطقه خارج شود .

وی افزود: در واقع آمریکا باید ببیند که چه کرده است که وزیر امور خارجه این کشور مجبور است که  با جلیقه ضد گلوله به منطقه و عراق سفر کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها