کد خبر: 632092
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۴ ۱۲:۵۰:۰۰
| |

امیر حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش:

دشمنان را در هر لحظه و در هر نقطه‌ای رصد و به شدیدترین شکل ممکن پاسخ می‌دهیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: به جایگاهی از توان و اقتدار دفاعی دست یافته‌ایم که دشمنان را در هر لحظه و در هر نقطه‌ای رصد و هر گونه تجاوز به خاک این مرز و بوم را با قاطعیت و شدیدترین شکل ممکن پاسخ خواهیم داد.

دشمنان را در هر لحظه و در هر نقطه‌ای رصد و به شدیدترین شکل ممکن پاسخ می‌دهیم
کد خبر: 632092
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۴ ۱۲:۵۰:۰۰

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه سرپل ذهاب نیروی زمینی ارتش، با تأکید بر لزوم حفظ هوشیاری و ارتقاء آمادگی رزمی یگان‌ها گفت: امروز با توکل بر خدا و تبعیت از فرمانده معظم کل قوا، به جایگاهی از توان و اقتدار دفاعی دست یافته‌ایم که دشمنان را در هر لحظه و در هر نقطه‌ای رصد و هر گونه تجاوز به خاک این مرز و بوم را با قاطعیت و شدیدترین شکل ممکن پاسخ خواهیم داد.

وی افزود: با تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی و مخلصانه کارکنان ارتش و سایر نیروهای مسلح خواب را از چشمان هر متجاوزی ربوده‌ایم و امنیت کاملی را برای مرزهای کشور خود به ارمغان آورده‌ایم.

امیر حیدری با اشاره به اینکه افزایش قدرت نظامی ایران منافع هیچ کشور دوست و همسایه‌ ای را تهدید نمی‌کند خاطرنشان کرد: پیام آمادگی رزمی بی‌نظیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به کشورهای همسایه پیام صلح و امنیت پایدار برای منطقه و اعلام هشدار به بدخواهان انقلاب و نظام است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها