واکنش کرباسچی به «اتهام» رسانه اصولگرا: از سخنان «رهبری»، به‌شدت عصبانی شده‌اند، علیه «هم‌میهن» حرف می‌زنند

غلامحسین کرباسچی، مدیرمسئول روزنامه هم میهن به اتهام پایگاه خبری جهان‌‌نیوز که مدعی توهین این روزنامه به رهبری شده است، واکنش نشان داد.

واکنش کرباسچی به «اتهام» رسانه اصولگرا: از سخنان «رهبری»، به‌شدت عصبانی شده‌اند، علیه «هم‌میهن» حرف می‌زنند
کد خبر: 601085
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ۱۴:۰۷:۱۹

پایگاه خبری جهان‌نیوز، نزدیک به علی‌رضا زاکانی، شهردار فعلی تهران، در اقدامی عجیب خواستار برخورد قوه قضاییه با روزنامه هم‌میهن شد.

به گزارش انصاف‌ نیوز، این پایگاه خبری در مطلبی با تیتر «قوه قضائیه با هم‌میهن برخورد کند + عکس» ضمن انتشار تصویری از صفحه اول روزنامه هم‌میهن در روز سه‌شنبه (۱۶ اسفند ۰۱) نوشت:«صفحه اول امروز روزنامه هم‌میهن به مدیریت کرباسچی که با عکس غیررسمی از رهبرانقلاب همراه با تیتر "جنایت بزرگ"که در واکنش به مسمومیت سریالی دانش‌آموزان منتشر شده، قطعا مغرضانه و توهین آمیز است.»

جهان‌نیوز توضیح نداده که چگونه از صفحه اول هم‌میهن برداشت توهین و غرض‌ورزی داشته و چرا از قوه قضاییه خواستار برخورد با همکارانش در این روزنامه شده است.

لازم به یادآوری‌ست رسانه‌ها به صورت عرفی تصاویر رویدادهای مرتبط با رهبری نظام را از پایگاه اطلاع‌رسانی https://khamenei.ir دریافت می‌کنند.

از سوی دیگر، کانال روزنامه هم میهن، به نقل از کرباسچی مدیر مسئول این روزنامه نوشت: حمله‌های بی اهمیتی که به هم‌میهن صورت گرفته ناشی از عصبانیت‌شان است. چون از سخنان مقام رهبری به‌شدت عصبانی شده‌اند. چون علیه رهبری نمی‌توانند چیزی بگویند علیه هم‌میهن حرف می‌زنند. وگرنه هر عقل سلیمی تیتر روزنامه هم‌میهن را مشاهده کند متوجه می‌شود ماجرا چیست. حمله کنندگان برای خودشان آسمان و ریسمان می‌بافند و ایرادهای عجیب مثل این که چرا روتیتر مطلب فلان مدل است و چرا زیر تیتر فلان شکل نیست را طرح می‌کنند. این حمله‌ها نشان دهنده عصبانیت‌شان از موضع رهبری در ماجرای مسمومیت‌های دانش‌آموزان است. ولی چون جرات ندارند بگویند چرا مطلب رهبری را تیتر یک کردید به شکل‌های نامناسب به هم‌میهن حمله می‌کنند. اگر سرمقاله امروز روزنامه هم‌میهن مشاهده شود متوجه می‌شوید که خیلی صریح و شفاف این مسئله بیان شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها