کد خبر: 600785
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

مرور کوتاه اعتمادآنلاین بر خبرهای روز چهاردهم اسفند در سه‌دقیقه

روز سیاه دیگری؛ روز مسمومیت‌های تازه

اعتمادآنلاین، مهم‌ترین خبرهای روز را برای‌ شما مرور کرده است. به این خبرها می‌توان اعتماد کرد.

روز سیاه دیگری؛ روز مسمومیت‌های تازه
کد خبر: 600785
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۲۱:۴۰:۰۰

در روزی مسمومیت دانش‌آموزان آرامش را مثل روزهای گذشته از میلیون‌ها خانواده در سراسر کشور گرفته است، اعتمادآنلاین، مهم‌ترین خبرهای روز را برای‌ شما مرور کرده است. به این خبرها می‌توان اعتماد کرد.

مسمومیت شیمیایی از پی مسمومیت شیمیایی

موج مسموم‌کردن عمدی دختران دانش‌آموز در سراسر کشور گسترده‌تر شده است و امروز بیش‌از ۴۰مدرسه در ایران با این ماجرای هولناک و قرون‌وسطایی دست‌وپنجه نرم کردند؛ از تهران تا شیراز؛ از قم تا آبادان و اهواز.

رئیس‌جمهور برای بار چندم و این‌بار در جلسه هیات دولت تاکید کرد که دولت پیگیر ماجرا است و در مجلس مملکت هم به‌جای پیگیری، بر سر این پرونده هولناک، بلوا برپا شد.

در حالی که نظری نماینده خلخال قصد بیان تذکری درباره مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در خلخال را داشت، کریمی قدوسی نماینده مشهد قصد ممانعت از بیان تذکر او را داشت که همین موضوع باعث شد برای دقایقی جو مجلس متشنج شود.

توافق از چه قرار بود؟

در ادامه تفسیر و توضیح درباره چیستی توافق اخیر میان ایران و آژانس، سخن‌گوی سازمان انرژی اتمی، گفت که این توافق‌ها برای بازرسی بیش‌تر، به‌معنای نصب دوباره‌ی دوربین‌های آژانس در تاسیسات ایران نیست و قرار هم نیست آژانس به سه مرکز مورد اختلاف میان ایران و آژانس دسترسی تازه‌ای داشته باشد- البته دیروز گروسی کاملا حرف متفاوتی زد

رئیس سازمان انرژی اتمی هم گفت که چارچوب همکاری ایران و آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای، قانون اقدام متقابل، قواعد پادمانی و ان‌پی‌تی است.

دیروز اعلام شد در یک بیانیه مشترک دولت جمهوری اسلامی و آژانس اعلام کردند که دوطرف برای همکاری‌های فنی بیش‌تر به‌خصوص درباره موارد اختلافی به یک توافق کلی رسیده‌اند.

حداقل حقوق کارمندان دولت چند شد؟

نمایندگان مجلس تصویب کردند که در سال آینده حقوق کارکنان دولت ۲۰ درصد افزایش پیدا کند و حداقل حقوق نیز ۷ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان تعیین شد.

 

و سرانجام این‌که در مهم‌ترین بازی‌های لیگ برتر فوتبال مردان ایران، پرسپولیس ۳ به ۲ و در آخرین لحظات بازی تراکتور را شکست داد و سپاهان هم ۳ به یک هوادار را برد. سپاهان صدر را چسبیده و پرسپولیس، با اختلاف یک امتیاز سایه‌به‌سایه ازپی این تیم است.

در مهم‌ترین بازی از لیگ برتر فوتبال انگلیس، هم منچستر یونایتد پس‌از یک دوره اوج‌گیری، در ورزشگاه آنفلید، هفت‌گل از میزبانش، لیورپول خورد و تحقیر شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها