کد خبر: 601036
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ۱۸:۲۰:۰۰
| |

تذکر یک روزنامه به مسئولان: باید همین امروز به ضدونقیض‌گویی، توجیه و تعلیل در مسمومیت‌های سریالی پایان داد

روزنامه اطلاعات نوشت: باید از همین امروز به ضد و نقیض گویی، ابهام، توجیه و تعلیل‌های غیر عقلانی، و سرانجام خاموشی و ناتندرستی در اطلاع رسانی و گفتگو با مردم پایان داد. این حق مردم است و اگر تعلل شود، رسانه سعودی و شرکا بهره می‌برند و لاجرم خودکرده را تدبیر نیست.

تذکر یک روزنامه به مسئولان: باید همین امروز به ضدونقیض‌گویی، توجیه و تعلیل در مسمومیت‌های سریالی پایان داد
کد خبر: 601036
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ۱۸:۲۰:۰۰

روزنامه اطلاعات تاکید کرده که باید همین امروز به ضدونقیض‌گویی، توجیه و تعلیل در مسمومیت‌های سریالی پایان داد.

به گزارش اطلاعات، ماجرای مدارس دخترانه در شهرهای گوناگون و رخدادهای اخیر، کماکان موضوعی امنیتی ـ انتظامی در سطحی ملی است و انتظار و امید هر ایرانی هوشمند و دلسوزی این است که بی آسیب از این مخاطره عبور کنیم و عاملان و آمران جسته و دستگیر شوند و به سزای این خباثت و خیانت، محاکمه و مجازات شوند.

در پایان این مطلب تاکید شده است: در مورد موضوع اخیر که مسئله مسمومیت عمدی در مدارس دخترانه و درگیر ساختن خانواده‌های ایرانی با معضلی پیچیده و غریب است، آزمونی بسیار دشوار را پیش رو داریم. اگر نتوان به روشنی و شفافیت، مردم را اقناع کرد، دشمن و رسانه‌های بیگانه صیدهای بزرگ از آب گل آلود خواهند گرفت. باید از همین امروز به ضد و نقیض گویی، ابهام، توجیه و تعلیل‌های غیر عقلانی، و سرانجام خاموشی و ناتندرستی در اطلاع رسانی و گفتگو با مردم پایان داد. این حق مردم است و اگر تعلل شود، رسانه سعودی و شرکا بهره می‌برند و لاجرم خودکرده را تدبیر نیست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها