کد خبر: 600863
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۱۸:۲۰:۰۱
| |

روزنامه جوان: مسمومیت‌ها بهانه‌ای برای «اغتشاش» و «رقص مشترک شغال‌ها با گرگ»هاست!

روزنامه جوان نوشت: همان‌گونه در معرکه‌گردانی اغتشاشات شاهد حمایت آشکار بیگانگان از اغتشاشگران غربی بودیم که به بهانه مرگ مهسا به همنوایی رسیده بودند، این بار هم سلامت جسمی و روانی دختران معصوم دانش‌آموز، بهانه رقص مشترک شغال‌ها با گرگ‌ها شده است.

روزنامه جوان: مسمومیت‌ها بهانه‌ای برای «اغتشاش» و «رقص مشترک شغال‌ها با گرگ»هاست!
کد خبر: 600863
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۱۸:۲۰:۰۱

روزنامه جوان مسمومیت دانش‌آموزان دختر در مدارس را «بهانه»‌ای برای «اغتشاش» خوانده و آن را «رقص مشترک شغال‌ها با گرگ‌ها» توصیف کرده است!

به گزارش جوان، بی‌تردید، عدم تمرکز مسئولان مرتبط با این مسئله در شناسایی و کشف عوامل جنایتکار این رفتار بزدلانه و کثیف که سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان و آرامش جامعه را برهم زده، غفلت و ضعفی آشکار و غیرقابل اغماض است که حتماً باید جبران شود، اما اتهام‌زنی بدون سند به نظام و نیرو‌های مذهبی و هراس‌افکنی و التهاب‌آفرینی به بهانه این موضوع، از سوی برخی عناصر و گروه‌های فرصت‌طلب و آوازه‌گر هم نوعی همنوایی و کمک به تروریست‌ها و جنایتکاران دست‌اندرکار این ظلم و ستم آشکار به شمار می‌آید. تروریست‌هایی که با هدف قرار دادن امنیت و آرامش روانی جامعه و متهم‌سازی نظام می‌خواهند شکست در تداوم‌بخشی به اغتشاشات، و سیلی خوردن از ملت بزرگ ایران در ۲۲ بهمن را جبران نمایند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: همان‌گونه که پیش از این هم، در معرکه‌گردانی اغتشاشات شاهد حمایت آشکار بیگانگان از اغتشاشگران و یکه‌تازی و جولان عناصر برانداز و گروهک‌های تجزیه‌طلب در محافل سیاسی کشور‌های غربی بودیم که به بهانه مرگ مهسا به همنوایی رسیده بودند، این بار هم سلامت جسمی و روانی دختران معصوم دانش‌آموز، بهانه رقص مشترک شغال‌ها با گرگ‌ها شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها