کد خبر: 598869
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۱۶:۵۵:۳۲
| |

وزیر ورزش خون‌ریزی مغزی کرده است/ مشاور وزیر جان باخت

اورژانس کرمان اعلام کرد که سید حمید سجادی وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شده

وزیر ورزش خون‌ریزی مغزی کرده است/ مشاور وزیر جان باخت
کد خبر: 598869
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۱۶:۵۵:۳۲

در پی سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهان او در شهرستان بافت، منابع خبری از خونریزی مغزی وزیر ورزش خبر داده‌اند. پیش‌تر اعلام شده بود حال وزیر مساعد است.

به گزارش فارس، رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که سید حمید سجادی وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی از بافت به مراکز درمانی در حال انجام است.

همچنین ایرنا گزارش داده که اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی در این سانحه در اثر شدت صدمات جان باخته است.

گفتنی است که بالگرد حامل وزیر ورزش عصر پنجشنبه 4 اسفندماه هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت در حالی که در حال فرودآمدن بود سقوط کرد و برخی سرنشینان آن زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وزیر ورزش باید به icu منتقل شود

محمد صابری، رئیس اورژانس کرمان اظهار کرد: وزیر ورزش به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شده و پس از بررسی ها مشخص شد خوشبختانه نیاز به عمل ندارد.

او ادامه داد: وزیر ورزش باید به icu منتقل شود و خونریزی مغزی او جزئی بوده و افزایش پیدا نکرده است اما مقداری هوشیاریش پایین است اما فعلا نیاز به جراحی ندارد.

رئیس اورژانس کرمان بیان کرد: وضعیت مدیران کل ورزش و جوانان استان های تهران و آذربایجان شرقی خیلی نگران کننده نیست و درحال بررسی برای دریافت اقدامات درمانی هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها