کد خبر: 598863
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۱۵:۵۴:۳۴
| |

بالگرد حامل وزیر ورزش سقوط کرد/ حال وزیر ورزش مساعد است

الگرد حامل وزیر ورزش عصر پنجشنبه هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت در حالی که در حال فرودآمدن بود سقوط کرد و برخی سرنشینان زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

بالگرد حامل وزیر ورزش سقوط کرد/ حال وزیر ورزش مساعد است
کد خبر: 598863
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۱۵:۵۴:۳۴

بالگرد حامل وزیر ورزش عصر پنجشنبه هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت در حالی که در حال فرودآمدن بود سقوط کرد و برخی سرنشینان آن زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

به گزارش ایسنا، به گفته شاهدان عینی حال وزیر ورزش و جوانان مساعد است و برای درمان مصدومیت جزیی به همراه دیگر همراهان به بیمارستان منتقل شده‌ است.

شاهدان عینی عنوان می‌کنند بالگرد موقع نشستن کنترل خود را از دست داده است.

استاندار کرمان در این باره گفت: بالگرد حامل وزیر ورزش، دوازده سرنشین داشت که هنگام نشستن در ورزشگاه بافت صدمه دید اما حال سرنشینانش مساعد است. بالگرد یک بار می‌نشیند و سپس دوباره بلند می‌شود که موقع نشستن دوباره دچار سانحه می‌شود. علت حادثه در دست بررسی است. حال مصدومان مساعد است و در بیمارستان بافت تحت درمان قرار دارند.

علاوه‌ بر حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، مسئول امور اداری و استخدامی وزارت ورزش و جوانان، نماینده شهر بافق در مجلس، علیرضا پورسلمان، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و رئیس فدراسیون شمشیربازی به همراه تعدادی از اصحاب رسانه در هلیکوپتر بودند. در حال حاضر اعلام شده که سرنشینان آسیب جدی ندیده‌اند. پورسلمان هم در تماس تلفنی با خانواده‌اش اعلام کرده حالش خوب است.

گفته می‌شود تلفن همراه برخی سرنشینان در هلی‌کوپتر جا مانده است و از این رو پاسخگوی تماس‌ها نیستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها