کد خبر: 598131
|
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۲۱:۴۰:۳۶
| |

مرور کوتاه اعتمادآنلاین بر خبرهای سی‌ام بهمن در چهار‌دقیقه

روز خبرهای قضایی

در روزی‌که چند تجمع اعتراضی صنفی برپا بود و چند حکم تبرئه و منع تعقیب صادر شد، اعتمادآنلاین، مهم‌ترین خبرهای روز را برای‌ شما مرور کرده است. به این خبرها می‌توان اعتماد کرد.

روز خبرهای قضایی
کد خبر: 598131
|
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۲۱:۴۰:۳۶

در روزی‌که چند تجمع اعتراضی صنفی برپا بود و چند حکم تبرئه و منع تعقیب صادر شد، اعتمادآنلاین، مهم‌ترین خبرهای روز را برای‌ شما مرور کرده است. به این خبرها می‌توان اعتماد کرد.

ایران را متهم می‌کنند...

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، مدعی شد ایران بوده که چندهفته پیش به یک نفت‌کش در دریای عمان با پهپاد حمله کرده بود.

این نفت‌کش به شرکتی تعلق داشته که صاحب آن یک میلیاردر اسراییلی است و گویا در آن حمله آسیب جزیی برداشته بود.

در همین روز آنتونی بلینکن آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا درباره آن‌چه «فعالیت‌های جمهوری اسلامی در خارج از این کشور و علیه مخالفانش» خواند، ابراز نگرانی کرد.

نانواها و بازنشستگان

‌ویدیویی امروز دست به دست شد از تجمع امروز نانوایان در برابر اتحادیه نانوایان تهران. نانوایان به «کم شدن سهمیه‌ها، بالا رفتن هزینه‌ها مانند قیمت کنجد و مایه ولی ثابت ماندن نرخ نان» اعتراض دارند.

امروز بازنشستگان تامین اجتماعی هم در چند شهر ایران در برابر ساختمان‌های تامین‌اجتماعی تجمع کردند؛ آن‌ها خواستار رسیدگی به مشکلات معیشتی، افزایش حقوق و اجرای طرح همسان‌سازی هستند

بازنشستگان در جاهای مختلف شعارهایی نظیر «تا کی سرافکندگی، یا مرگ یا زندگی» و «زیر بار ستم نمی‌کنیم زندگی» سر دادند.

سریال هولناک مسمومیت در قم تمامی ندارد

دانشگاه علوم پزشکی قم از انتقال ۱۱ دانش آموز به دلیل مسمومیت به بیمارستان خبر داده است.

این دانش‌آموزان علائم تنفسی، سوزش گلو و حالت تهوع داشتند.

این چندمین باری است که در حدود دو ماه گذشته اخباری از مسمومیت دانش‌آموزان قمی منتشر می‌شود. وزیر و وکیل و گروه تحقیق و... هم هفته‌ها است نمی‌دانند یا نمی‌گویند که در مدرسه‌های دخترانه قم چه رخ می‌دهد.

چند خبر قضایی امروز

عموی کیان پیرفلک، کودک ۹ ساله‌ای که در جریان تیراندازی به خودرویشان در اعتراضات ایذه کشته شد در توییتی از شکایت این خانواده بابت این تیراندازی به دادسرای ایذه خبر داده است.

‌اشکان میرآرمندهی، مدیرعامل دیوار هم در توییتی از صدور حکم برائت در پرونده‌اش خبر داد- او متهم بود که بابت محتوای برخی آگهی‌ها در دیوار، به اشاعه فحشا کمک کرده.

دادسرای فرهنگ و رسانه، به دنبال شکایت سازمان صداوسیما، قرار منع تعقیب فیلیمو را صادر کرده است.

فیلیمو بابت پخش سریال سقوط با بازی حمید فرخ‌نژاد به اخلال در نظم و آسایش عمومی و فعالیت تجاری در زمینه تولید، تکثیر و عرضه نوارهای صوتی و تصویری بدون اخد مجوز متهم شده بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها