وزیر بهداشت:

عامل مسمومیت دانش‌آموزان قمی خفیف است اما میکروبی نیست

وزیر بهداشت درباره علت مسمومیت دانش‌آموزان قمی گفت: جمع‌بندی این است که مسمومیت بسیار خفیف است و عارضه‌ای از شروع مسمومیت تا امروز ایجاد نشده و نگرانی در این باره وجود ندارد؛ جمع‌بندی ما این است که عامل مسمومیت، عامل میکروبی نیست.

عامل مسمومیت دانش‌آموزان قمی خفیف است اما میکروبی نیست
کد خبر: 597407
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۱۴:۰۴:۵۳

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت درباره علت مسمومیت دانش‌آموزان قمی گفت: جمع‌بندی این است که مسمومیت بسیار خفیف است و عارضه‌ای از شروع مسمومیت تا امروز ایجاد نشده و نگرانی در این باره وجود ندارد؛ جمع‌بندی ما این است که عامل مسمومیت، عامل میکروبی نیست.

به گزارش تسنیم، بهرام عین‌اللهی امروز در بیمارستان شهید بهشتی قم درباره مسمومیت سریالی دانش‌آموزان قمی اظهار کرد: امروز در قم در بیمارستان شهید بهشتی حضور داریم و با تعدادی از افرادی که به دلیل مسمومیت از مدارس به این بیمارستان منتقل شده بودند دیدار و با پزشکان صحبت و مذاکراتی داشتیم.

وی افزود:‌ جمع‌بندی این است که مسمومیت بسیار خفیف است و عارضه‌ای از شروع مسمومیت تا امروز ایجاد نشده و نگرانی در این جهت وجود ندارد.

وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی ادامه دا‌د: اساتید دانشگاه علوم پزشکی قم نهایت تلاش و درمان‌ها را انجام داده‌اند و چند تیم از تهران به قم اعزام شده و جمع‌بندی ما این است که عامل مسمومیت، عامل میکروبی نیست.

وی گفت: هیچ میکروب و ویروسی در این زمینه شناخته نشده و امروز یک کمیته ویژه از اساتید برجسته دانشگاه های علوم پزشکی با مسئولیت معاونت درمان مأمور کردیم تا بررسی‌های ویژه انجام دهند و نتیجه آن را به مردم خواهیم گفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها