کد خبر: 597584
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۷ ۱۳:۰۹:۳۵
| |

سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات:

نگاه به شرق ایران، دشمن را به هراس انداخته است

وزیر اطلاعات گفت: نگاه به شرق و حضور فعال و راهبردی ایران با کشورهای همسایه، چین و روسیه، دشمن را به هراس انداخته است.

نگاه به شرق ایران، دشمن را به هراس انداخته است
کد خبر: 597584
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۷ ۱۳:۰۹:۳۵

سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در همایش بانوان حراست که با عنوان «زن، عفت، امنیت»  گفت: در ایام مبارک دهه فجر و به لطف الهی و حضور ملت شریف در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم ایران پیام انتخاب همیشگی خودشان را به سراسر دنیا مخابره کردند که نشانگر همه‌پرسی فراگیر و مؤثر ملتی بود که در مقابل تمام فتنه‌گری‌ها و بدخواهی‌های دشمنان نشان دادند که پای انقلاب، نظام و رهبری ایستاده‌اند و این پیروزی بزرگ را به ملت عزیز و رهبر حکیم و فرزانه تبریک می گوییم.

به گزارش ایرنا، خطیب به جایگاه زنان در تمام عرصه‌های کشور اشاره کرد و گفت: حضور اقتصادی، ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی زنان ما در جایگاه‌های مختلف شاهد این موضوع است. دشمن تلاش کرد با اخراج ایران از کمیسیون زنان، دشمنی‌های خودش را بروز دهد اما این زنان نشان دادند که با تلاش و کوشش، از نظام پاسداری کرده و خواهند کرد.

وزیر اطلاعات افزود: امروز ما شاهد هستیم دشمن با جنگ رسانه‌ای برای دین‌ستیزی و اسلام‌ستیزی فعال‌شده که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، دشمن به دنبال از بین بردن نقاط قوت نظام است.

وزیر اطلاعات تأکید کرد: ایستادگی و توان این ملت مستحکم‌تر خواهد شد و هر روز بر انسجام ملت ایران افزوده خواهد شد. دشمن تنها با چند رسانه محدود مزدبگیر سعودی، انگلیسی و آمریکایی به میدان نیامد بلکه با امکانات مالی که تراز آن از بودجه کشور ما بیشتر بود، هر چه در توان داشت را به کار گرفت . آنان از ده ها سرویس اطلاعاتی بهره گرفتند و از تمام شخصیت‌های سیاسی خود استفاده کردند ولی با شکستی مفتضحانه روبرو شدند و امروز پیام ازسرگیری روابط داده و سفرای‌شان استوارنامه می‌دهند .

وی به سفر رئیس جمهور به چین اشاره کرد و گفت: نگاه به شرق و حضور فعال و راهبردی ایران با کشورهای همسایه، چین و روسیه، دشمن را به هراس انداخته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها