کد خبر: 597282
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۲۱:۲۰:۰۳
| |

برداشت کیهان از انتقاد به سیاست «نگاه به شرق» دولت؛ از موفقیت ایران، «دستپاچه و عصبانی»‌اند

روزنامه کیهان نوشت: نگرانی، خشم فزاینده، تخریب و سنگ‌اندازی آمریکا و جریان غربگرا در داخل نسبت به تعاملات راهبردی ایران و چین حاکی از دستپاچگی و عصبانیت آنهاست.

برداشت کیهان از انتقاد به سیاست «نگاه به شرق» دولت؛ از موفقیت ایران، «دستپاچه و عصبانی»‌اند
کد خبر: 597282
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۲۱:۲۰:۰۳

روزنامه کیهان انتقاد روزنامه‌های اصلاح‌طلب به نگاه مطلق‌گرایانه دولت سیزدهم به شرق را موردحمله قرار داده و آن را ناشی از «دستپاچگی و عصبانیت» آنها از «موفقیت ایران» دانسته است!

به گزارش کیهان، حملات رسانه‌ای نیابتی مدعیان اصلاحات به روابط ایران و چین در شرایطی است که این طیف گرای تحریم‌های فلج‌کننده را به دشمن داد تا راه تنفس اقتصاد ایران را ببندد و ایران اسلامی را زمین بزند اما اکنون نظاره گر تشکیل قطب قدرتمند ضد تحریم میان ایران، چین و روسیه است. ماجرا آنجا قابل تأمل‌تر می‌شود که بدانیم چین به ایران سفارش پهپاد هم داده است. تلویزیون اوکراین اعلام کرد: بعد از روسیه، چین نیز قصد دارد از تولیدات نظامی ایران استفاده کند و سفارش پانزده هزار پهپاد به ایران داده است.

روزنامه کیهان در پایان گزارش خود آورده است: به این ترتیب، نگرانی، خشم فزاینده، تخریب و سنگ‌اندازی آمریکا و جریان غربگرا در داخل نسبت به تعاملات راهبردی ایران و چین حاکی از دستپاچگی و عصبانیت آنهاست زیرا به روشنی می‌دانند تعمیق روابط ایران و چین، منتهی به دفع تهدیدهای مشترک می‌شود و نیز موفقیت ایران در ایجاد مقاومت منطقه‌ای، ابعاد فرامنطقه‌ای پیدا خواهد کرد، در این صورت کارشکنی و دست درازی غرب قطع خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها