کد خبر: 593051
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۳:۲۸:۱۹
| |

سردار فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

علت ایجاد «اغتشاش» در کشور به خاطر قوی بودن ایران است / کشته‌سازی‌ها «فتنه» اخیر را طولانی کرد

دشمن برای سازماندهی دانش‌آموزان و دانشجویان در فراخوان آبان ماه سازماندهی کرده بود

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به چرایی بروز «اغتشاشات» اظهار کرد: علت ایجاد «اغتشاش» و «ناامنی» در کشور و هدایت فتنه‌ها توسط عوامل خارجی، به خاطر قوی بودن ایران است.

علت ایجاد «اغتشاش» در کشور به خاطر قوی بودن ایران است / کشته‌سازی‌ها «فتنه» اخیر را طولانی کرد
کد خبر: 593051
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۳:۲۸:۱۹

سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در همایش آرمان روح الله که به منظور تجلیل از بسیجیان مدافع امنیت شهرستان برخوار برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) فلسفه و هندسه قدرت را جا به جا کرد و حفظ و حراست از انقلاب را به مردم سپرد و مردم را در اداره حکومت و نظام و حفظ انقلاب شریک کرد و ۴۴ سال از این اتفاق گذشته است.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه در ۴۳ سال گذشته همیشه مردم در صحنه بوده‌اند و آمریکا و کشورهای غربی جرأت حمله به ایران را نداشتند، عنوان کرد: در حوادث اخیر و فتنه ۱۴۰۱ هم مردم در صحنه بودند و دشمن با شکست روبرو شد.

فدا با اشاره به چرایی بروز اغتشاشات و فتنه اخیر اظهار کرد: علت ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور و هدایت فتنه‌ها توسط عوامل خارجی، به خاطر قوی بودن ایران است، ایران در طول ۴۴ سال گذشته تمام نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا را در خاورمیانه و غرب آسیا با شکست مواجه کرده است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: ترامپ قبلاً گفته بود که ۷ تریلیون دلار خرج کرده تا اقتدار جمهوری اسلامی را زیر سؤال ببرد اما جمهوری اسلامی قدرتمند، تنومند و مقتدر شده است.

وی با بیان اینکه دشمن برنامه‌ریزی کرده بود از اول مهرماه با شروع سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها، دانش‌آموزان و دانشجویان را برای شرکت در فراخوان آبان ماه سازماندهی کند، گفت: بهانه آن‌ها ابتدا سالگرد کشته‌شدگان فتنه بنزینی سال ۹۸ بود و پس از فوت مرحومه مهسا امینی دیدند که موقعیت برای ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشور فراهم شده و دست به کار شدند.

فدا اذعان کرد: در ۲ سال گذشته فضای مجازی علاوه بر تأثیرگذاری، باورپذیر هم شده و دشمن شبهات علیه نظام را در طول ۲ سال گذشته به شدت در فضای مجازی مطرح می‌کند و تأثیرات خود را بر روی اذهان برخی افراد گذاشته است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اضافه کرد: هزینه‌سازی و بالا بردن آمار کشته‌ها، حاشیه‌سازی و مشغول کردن جمهوری اسلامی به اغتشاشات از جمله علل طولانی شدن این فتنه بود.

سپاه در شرایط سخت در کنار مردم بوده است

وی در ادامه افزود: سپاه و بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون در حوادث مختلف مانند سیل، زلزله و کرونا در کنار مردم بوده است؛ زمانی که خانواده فوتی‌های کرونا امکان نزدیک شدن به جنازه را نداشتند، طلاب و بسیجیان با از خود گذشتکی امورات خانواده‌های داغدار را انجام می‌دادند.

فدا با بیان اینکه بسیج و سپاه در سختی‌ها مردم را رها نمی‌کنند، تصریح کرد: اما برخی از سلبریتی‌ها به اسم حمایت از مردم، در کشورهای خارجی پناهنده شده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی، رسیدگی، توجه و گره‌گشایی از مشکلات مردم از وظایف مسؤولان است و نباید فراموش شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها