کد خبر: 589885
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۴:۵۵:۴۰
| |

سخنگوی سپاه:

دشمن با شعار زن، زندگی، آزادی می‌خواهد ترویج برهنگی کند

سردار رمضان شریف گفت:‌انقلاب اسلامی به زنان ما کرامت بخشید و دشمن با شعار تبلیغاتی زن، زندگی، آزادی می‌خواهد با ترویج برهنگی، هویت زن مسلمان را در جامعه از او بگیرد.

دشمن با شعار زن، زندگی، آزادی می‌خواهد ترویج برهنگی کند
کد خبر: 589885
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۴:۵۵:۴۰

سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در بیست و چهارمین یادواره شهدای بخش خزل و شهر فیروزان استان همدان و گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: دشمن امروز در بستر فضای مجازی به دنبال کاشت بذر یأس و ناامیدی و دور کردن نسل جوان از اهداف انقلابی است؛ در حالی که ما باید از مکتب سردار سلیمانی به عنوان یک الگوی رفتاری در تربیت فرزندان و نسل جوان کشور مدد بگیریم.

به گزارش ایسنا، او در ادامه افزود: در وصیت نامه شهدا اصل تبعیت از ولایت همواره مورد تاکید قرار گرفته است و دشمن امروز با فرافکنی به دنبال تخریب آموزه‌های اسلامی و دینی و هدف قرار دادن اصل ولایت فقیه است.

شریف افزود: امروز دشمنان و فریب خوردگان داخلی به دنبال ترویج اباحه‌گری و برهنگی در فضای مجازی هستند تا بدین ترتیب جوانان ما را از اصالت و هویت‌شان دور کنند بنابراین در چنین ورطه‌ای دستگاه‌های فرهنگی کشور باید آثار و عواقب شوم این اقدامات را برای نسل جوان تبیین کنند.

او ادامه داد: انقلاب اسلامی به زنان ما کرامت بخشید و دشمن با شعار تبلیغاتی زن، زندگی، آزادی می‌خواهد با ترویج برهنگی، هویت زن مسلمان را در جامعه از او بگیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها