کد خبر: 584893
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ۱۵:۰۰:۵۰
| |

جانشین فرمانده کل سپاه:

خشت کج پولی شدن سلامت و آموزش در سال ۶۸ گذاشته شد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: رایگان بودن در قانون اساسی برای دو موضوع سلامت و آموزش تاکید شده که باید رایگان باشد اما اکنون پولی شده و این هم خشت کجی بوده که در سال ۶۸ گذاشته شده است، لذا مشکلاتی‌ که اکنون در این دو بخش داریم به همین دلیل است.

خشت کج پولی شدن سلامت و آموزش در سال ۶۸ گذاشته شد
کد خبر: 584893
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ۱۵:۰۰:۵۰

سردار علی فدوی در هفتمین همایش سلامت و فرماندهان سپاه گفت: باید تلاش دائمی انجام دهیم تا طرح های تدوین ‌شده در خصوص ارتقاء سلامت پاسداران با نهایت دقت انجام شود.

به گزارش فارس، جانشین فرمانده کل سپاه افزود: سلامت در اجرای مأموریت‌های محوله بسیار تاثیر دارد چون سپاه به اندازه انقلاب اسلامی ماموریت دارد و از سوی دیگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نیز است.

او تاکید کرد: سال های طولانی در کشور به لحاظ اجرای طرح‌های غیر انقلاب اسلامی ‌گرفتاری‌هایی برای جامعه بوجود آورده که این ‌باعث شده تا سپاه برای حل آن‌ها تلاش کند به عنوان مثال یکی از نگرانی‌هایی که وجود دارد بحث کنترل جمعیت است؛ رفع دغدغه‌های مربوط به این موضوع هر‌چند جزو ماموریت‌های سپاه نیست ولی در این رابطه تلاش‌هایی را آغاز کردیم ‌که راه‌اندازی بخش درمان ناباروری در بیمارستان نجمیه یکی از فعالیت‌های انجام شده در این زمینه است.

او با بیان اینکه «مصوباتی اخذ شده که همه سپاه‌های استانی باید بیمارستان داشته باشند»، افزود:‌ رایگان بودن در قانون اساسی برای دو موضوع سلامت و آموزش تاکید شده که باید رایگان باشد اما اکنون پولی شده و این هم خشت کجی بوده که در سال ۶۸ گذاشته شده است، لذا مشکلاتی‌ که اکنون در این دو بخش داریم به همین دلیل است.

او ادامه داد: دانشگاه بقیه الله(عج) که ‌کفایت لازم در ایفای نقش آموزش پزشکی‌ را دارد و متعلق به سپاه هم است باید مسئولیت تمام بیمارستان‌ها و مراکز‌ درمانی سپاه را بر عهده بگیرد زیرا در حال حاضر مراکز درمانی سپاه زیر نظر دانشگاه های علوم پزشکی بخش ‌کشوری قرار دارند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها