کد خبر: 589192
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۸ ۰۹:۴۰:۰۰
| |

احمد وحیدی، وزیر کشور:

رئیس جمهوری در میدان است و تلاش می‌‌کند

با وجود تحریم و توطئه‌ها در بسیاری از مسائل جلو هستیم

وزیر کشور گفت: رئیس جمهوری در میدان هستند و دارند تلاش می‌کنند و برخی از کارها نیاز به زمان دارد با وجود همین تحریم و توطئه‌ها در بسیاری از مسائل جلو هستیم.

رئیس جمهوری در میدان است و تلاش می‌‌کند
کد خبر: 589192
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۸ ۰۹:۴۰:۰۰

احمد وحیدی، وزیر کشور شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به شرایط این استان تاکید کرد: سیستان و بلوچستان نیازمندی‌هایی دارد که ما وظیفه داریم به مردم این استان خدمت کنیم و رئیس جمهور در میدان هستند و دارند تلاش می‌کنند و برخی از کارها نیاز به زمان دارد با وجود همین تحریم و توطئه‌ها در بسیاری از مسائل جلو هستیم.

به گزارش ایسنا، وزیر کشور گفت: در سیستان و بلوچستان مشکلاتی در زمینه آب داریم که تذکرات فراوانی به کشور همسایه و طالبان داده شده است.

وی ادامه داد: ضمن اینکه پیگیر مسائل حقابه هستیم باید مسیرهای دیگر را هم برای برطرف کردن مشکل آب سیستان و بلوچستان دنبال کنیم.

وحیدی تصریح کرد: مقدمات انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان آغاز شده و در بحث حفر چاه‌های ژرف اقدامات خوبی انجام شده است و در حال خرید دکل برای حفر هستیم.

وی ادامه داد: ما باید تلاش کنیم که سرمایه گذاران را برای حضور در سیستان وبلوچستان تشویق کنیم چون این استان طرفیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد.

وزیر کشور گفت: سیستان وبلوچستان ظرفیت سرمایه گذاری دهها هزار میلیارد تومانی دارد. بویژه در بخش معادن که از ظرفیت‌های معدنی بسیار خوبی برخوردار است.

وی بیان کرد: سیستان وبلوچستان امنیت دارد و باید زمینه حضور سرمایه گذاران را در این استان پهناور ایجاد کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱

    در میدان هست اما مرد این میدان نیست

  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱

    يکی بیاد بگويد ما تو چه زمینه ای جلو هستیم از نظر ایشان؟ استخراج آب های ژرف که چندین هزار سال طول کشیده که جمع شوند و تجديد ناپذير هستند در طولانی مدت منجر به فاجعه زيست محیطی خواهد شد. خدایک کم عقل به‌ مسولان بی سواد نظام بدهد.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها