کد خبر: 588788
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۱۸:۴۴:۵۸
| |

استاندار سیستان و بلوچستان تغییر کرد

اعضای هیات دولت به سردار محمد کرمی به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان رأی اعتماد دادند. سردار محمد کرمی پیش از این فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب‌ شرق کشور بود.

استاندار سیستان و بلوچستان تغییر کرد
کد خبر: 588788
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۱۸:۴۴:۵۸

در جلسه عصر امروز هیات دولت، به پیشنهاد وزیر کشور و موافقت هیات وزیران، استاندار جدید سیستان بلوچستان معرفی شد.

به گزارش برنا، در جلسه هیات دولت که عصر امروز به ریاست ابراهیم رئیسی برگزار شد، اعضای دولت به محمد کرمی به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان رأی اعتماد دادند. پیش از این، حسین مدرس‌خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان بود.

سردار محمد کرمی پیش از این فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب‌ شرق کشور بود. او سال 1398 با حکم سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، به فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه منصوب شده بود. قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه، از قرارگاه‌های منطقه‌ای سپاه پاسداران در سطح کشور است. قدمت این قرارگاه به سال 1388 بازمی‌گردد. سردار پاکپور در یک سخنرانی گفته بود که «با توجه به اهمیت امنیت جمهوری اسلامی ایران در سال ۸۸ رهبر معظم انقلاب فرمان امنیت جنوب شرق کشور را دادند و مانند سایر نقاط کشور این منطقه به نیروی زمینی سپاه واگذار شده است.»

به گزارش اعتمادآنلاین، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در منطقه جنوب شرق کشور، در استان سیستان و بلوچستان مستقر است. حوزه استحفاظی این قرارگاه، به غیر از استان سیستان و بلوچستان، جنوب استان کرمان از جمله بم، جیرفت، کهنوج، قلعه گنج، نرماشیر و فهرج و بخشی از استان هرمزگان و همچنین جنوب خراسان جنوبی شهرستان نهبندان را شامل می‌شود.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها