کنایه روزنامه اصولگرا به عیسی‌ زارع‌پور؛ حرف‌ وزیر ارتباطات با نظر مردم و آمارها متفاوت است!

روزنامه خراسان نوشت: وقتی به آن‌چه مردم درباره سرعت اینترنت می‌گویند و همچنین به نتایج نظرسنجی‌ها و آمار بین‌المللی مراجعه می‌کنیم، برآوردها به گونه‌ای دیگر و متفاوت با حرف آقای وزیر است.

کنایه روزنامه اصولگرا به عیسی‌ زارع‌پور؛ حرف‌ وزیر ارتباطات با نظر مردم و آمارها متفاوت است!
کد خبر: 588728
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۲۰:۲۰:۰۳

روزنامه اصولگرای خراسان با رد اظهارت وزیر ارتباطات مبنی بر ارتقای سرعت اینترنت به کنایه نوشت: حرف‌ آقای وزیر با نظر مردم و آمارها متفاوت است!

به گزارش خراسان، وزیر ارتباطات معتقد است که «بخشی از سرعت کند اینترنت به خاطر فیلترشکن است، وگرنه بدون فیلترشکن، سرعت ارتقا هم پیدا کرده است.» قطعا آقای وزیر، بر اساس آمار دقیقی که در اختیار دارند و گزارش‌هایی که به ایشان ارسال می‌شود، اعلام کرده‌اند که سرعت اینترنت افزایش یافته است و ما نیز کلامشان را نفی نمی‌کنیم. اما وقتی به آن‌چه مردم درباره سرعت اینترنت می‌گویند و همچنین به نتایج نظرسنجی‌ها و آمار بین‌المللی مراجعه می‌کنیم،  برآوردها به گونه‌ای دیگر و متفاوت با حرف آقای وزیر است.

در ادامه این گزارش آمده است: جدیدترین داده‌های سایت اسپیدتست نشان می‌دهد که در بازه زمانی ماه نوامبر (از ۱۰ آبان تا ۱۰ آذر ماه)، در فهرست کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل در جهان جایگاه ایران با دو پله سقوط در رتبه ۴۸ قرار گرفته است. همچنین 29 آذر، رسانه آخرین خبر در یک نظرسنجی در کانال تلگرامی و اینستاگرام خود، از مخاطبانش خواست نظرشان را درباره سرعت اینترنت نسبت به یک هفته قبل‌تر بیان کنند. نتیجه این نظرسنجی که 60 هزار نفر در آن شرکت کردند، حاکی از این بود که 65 درصد شرکت‌کنندگان معتقد بودند سرعت اینترنت نسبت به هفته قبل‌تر بدتر شده و فقط 7 درصد معتقد بودند که سرعت اینترنت بهتر شده است

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها