کد خبر: 588324
|
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ۱۲:۱۱:۰۱
| |

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه:

این نظام مقدس و انقلاب ماست که برای پاک کردن هوای جهان در حال تلاش و ثمردهی است/ هرگز با دشمن نقطه مشترک پیدا نمی‌کنیم

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این نظام مقدس و انقلاب ماست که برای پاک کردن هوای جهان و مصونیت‌های اخلاقی و علمی در حال تلاش و ثمردهی است تا عدالت و آزادی و اخلاق و معنویت را در پیکره بشریت جاری کند.

این نظام مقدس و انقلاب ماست که برای پاک کردن هوای جهان در حال تلاش و ثمردهی است/ هرگز با دشمن نقطه مشترک پیدا نمی‌کنیم
کد خبر: 588324
|
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ۱۲:۱۱:۰۱

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در همایش هفته پژوهش در دانشگاه جامع امام حسین(ع) طی سخنانی اظهار کرد: عبور از چالش‌ها و موانع و مخاطراتی که دشمنان ایران و اسلام بوجود آورده‌اند بدون جهانی شدن ابعاد و دامنه‌های قدرت و شخصیت ایران عزیز ممکن نیست.

به گزارش تسنیم، وی خاطرنشان کرد: ما با کسانی روبرو هستیم که برای حاکمیت در جهان علم، هنر و فناوری را تماما به خدمت گرفته‌اند و با همین ابزارها برای کوچک و محدود سازی و توقف ایران عمل می‌کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن این واقعیت را دریافته است که یک قدرت عظیم در حال رویش است و این قدرت با آرزوهای دشمن در ستیز است. رویکردهای او را برای اداره جهان نمی‌پسندند و آرمان‌های او را تحمل نمی‌کنند. یک قدرت جوانه زده و به یک نهال تبدیل شده و هر روز در حال گسترش خود به عالم است. این نظام مقدس و انقلاب ماست که برای پاک کردن هوای جهان و مصونیت‌های اخلاقی و علمی در حال تلاش و ثمردهی است تا عدالت و آزادی و اخلاق و معنویت را در پیکره بشریت جاری کند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ما هرگز با دشمن نقطه مشترک پیدا نمی‌کنیم ادامه داد: دشمنان می‌خواهند ما را تحت سیطره خود قرار دهند و تاریخ را تکرار کنند تا تصویری مورد دلخواه خود از جهان بسازند. نبرد، نبرد الگوها و مدل هاست. برای اینکه مدل انقلاب اسلامی را ناتوان و ناکارآمد کنند تمرکز خود را بر متوقف کردن روند رو به جلو و پیشرفت نظام متمرکز کرده‌‌اند. ما محکوم به پیروی و شکستن بن‌بست‌ها و تسلیم نشدن در میدان هستیم. این سرنوشت ما برای حرکت و حفظ عزتی است که به دست آورده‌ایم.

فرمانده کل سپاه گفت: به تاریخ نگاه کنید، در هیچ نقطه‌ای نیست که انگلیس کشتار راه نینداخته باشد. جوانان ما تاریخ 20 سال گذشته را نمی‌دانند، انگلیس ارمغان‌آورنده کشتار جمعی و استعمار است. حادثه مسجد گوهرشاد طراحی انگلیسی‌ها بود و تکرار این مسائل آرز‌و و راهبرد دشمنان است اما ایران فعلی ایران گذشته نیست و یک ایران بزرگ در فضای سیاسی و عبور کرده از مرزها و گسترش یافته است که در عرصه فرهنگ فناوری و دفاعی قدرتمند است‌. هیچ یک از مقامات انگلیسی در تفکر و نگرش تغییری نکرده‌اند و همان چرچیل هستند فقط در قالب جدید فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: ما برای شکست دادن دشمن به علم و فناوری نیازمندیم. این قوی‌ترین و موثرترین ابزار ما در کنار آگاهی و ایمان است. نقش دانشگاه امام حسین(ع) نقش موثری است و می‌تواند تعیین کننده باشد و می‌تواند یک پیشرانه قوی و یک پرچمدار بزرگ و یک آفرینشگر اعتماد به نفس و اثبات کننده قدرت توانستن است. در این دانشگاه ذخایر ارزشمندی از توانستن‌ها و استعدادها وجود دارد، دانشگاه نقش تعیین کننده این حرکت ایران به سمت فتح قله‌های فناوری و علم ایجاد خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها