سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه:

انقلاب اسلامی بود که به جایگاه زنان ارزش بخشید

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، هویت‌بخشی به زنان است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران اظهار کرد: ارزش‌بخشی به جایگاه زنان با آغاز پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت چراکه قبل از انقلاب، رژیم طاغوت برای بانوان ارزش و احترام قائل نمی‌شد.

انقلاب اسلامی بود که به جایگاه زنان ارزش بخشید
کد خبر: 587516
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۵ ۰۹:۴۵:۰۲

سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر  روز پنجشنبه در نشست روشنگری و هم‌اندیشی با بانوان کردستان که در مهدیه سنندج برگزار شد، به توصیف جایگاه زنان در اسلام و نظام پرداخت و گفت: ارزش‌بخشی به جایگاه زنان با آغاز پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت چراکه قبل از انقلاب، رژیم طاغوت برای بانوان ارزش و احترام قائل نمی‌شد.

به گزارش تسنیم، بخش هایی از اظهارات سردار نقدی را در ادامه می خوانید:

  • یکی از مهم‌ترین افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، هویت‌بخشی به زنان است، بی‌شک نقش زنان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس امری انکارناپذیر بود چراکه آنان دوشادوش مردان از کشور دفاع کردند.
  • زن ایرانی همواره نماد مقاومت بوده و تمام بشریت را متوجه استقامت و عظمت خودش کرده است،  ایثارگری و فداکاری زنان ایرانی در دنیا نمونه ندارد.
  • زمانی بیش از 70درصد زنان ما بی‌سواد بودند و مدرسه‌ای در شهرهای کوچک و روستا نبود تا بتوانند علم‌آموزی کنند اما امروز به برکت خون شهدا به جایی رسیده‌ایم که کشور از بی‌سوادی نجات یافته و ده‌ها هزار نفر از زنان دانشمند در عرصه‌های مختلف از ژنتیک تا هوافضا و هسته‌ای داریم.
  • همه کسانی که پرچم حقیقت را برافراشته، همواره مورد آزار و اذیت دشمنان قرار گرفته‌اند چرا که نگهداشتن پرچم حقیقت هزینه دارد.
  • امروزه تهاجم در عرصه جنگ رسانه و عملیات روانی ادامه دارد، این‌روزها امپراتوری رسانه‌ای دشمن فوت اتفاقی خانم امینی که هر انسانی را متأثر کرد، دستاویز رسانه‌های خود قرار داده و اشک تمساح می‌ریزد.
  • کومله و دموکرات که اسم خودشان با قتل و جنایت آمیخته است، این روزها دایه عزیزتر از مادر شده‌اند و در حالی شعار "زن، زندگی، آزادی" سر داده‌اند که جنایت خود در شکنجه و کشتار زنان کُرد از جمله شهیده ناهید فاتحی کرجو و فاطمه اسدی را فراموش کرده‌اند.
  • رژیم آمریکا صدها هزار عراقی را کشت، ننگ شکنجه‌گاه‌های گوانتانامو و ابوغریب را بر پیشانی دارد که هزاران نفر در آنجاها کشته یا ناقص شدند و فیلم این جنایات هم توسط معترضان ارتش خودشان منتشر شد.
  • سران مزدور آمریکا که با بمباران بیمارستان قندوز در افغانستان صدها بیمار و پزشک و زن در حال زایمان و کودک تازه متولدشده را کشته و به خاک و خون کشیده، حالا برای مرگ اتفاقی یک خانم مدافع شده و اشک می‌ریزد.
  • دشمنان با همه این توطئه‌ها دنبال انتقام‌گیری و رسیدن به اهداف پلید خود هستند، باید زنان و مردان ایرانی در مقابل نقشه‌های بدخواهان هوشیار و روز به روز بصیرت خود را ارتقا دهند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها