کد خبر: 580987
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ۰۷:۳۹:۴۹
| |

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو هیات رئیسه مجلس:

مماشات با مسببین حوادث اخیر به ضرر امنیت ملی ایران است

یک نماینده مجلس گفت: هرگونه مماشات و کوتاه آمدن با اخلالگران اصلی و مسببین درگیری های اخیر به ضرر امنیت ملی ایران است، قوه قضاییه باید با کمک دستگاه‌های مذکور به وظیفه خطیر خود عمل کند و عاملین اصلی این حوادث را به مجازات برساند.

مماشات با مسببین حوادث اخیر به ضرر امنیت ملی ایران است
کد خبر: 580987
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ۰۷:۳۹:۴۹

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، برخورار و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهرهای مختلف کشور اظهار داشت: این حضور گسترده مردم در راهپیمایی مراسم ۱۳ آبان حجت را بر مسئولین تمام کرده که در برخورد، محاکمه و مجازات اغتشاشگران بیش از این مماشات نکنند.

به گزارش فارس، بخش هایی از گفت و گوی حاجی دلیگانی را در ادامه می خوانید:

*هرچقدر قاطعانه و سریع‌تر با مسببین اصلی اغتشاشات برخورد شود و مجازات آنها سریع‌تر انجام شود و اطلاع‌رسانی لازم هم صورت گیرد قطعاً در پیشگیری از جری شدن اغتشاشگران نتیجه بهتری حاصل می‌شود.

*قوه قضاییه باید با کمک دستگاه‌های مذکور به وظیفه خطیر خود عمل کند و عاملین اصلی این اغتشاشات را به مجازات برساند.

*هرگونه مماشات و کوتاه آمدن با اخلالگران اصلی و مسببین اغتشاشات اخیر به ضرر امنیت ملی ایران است،  قوه قضاییه باید با کمک دستگاه‌های مذکور به وظیفه خطیر خود عمل کند و عاملین اصلی این اغتشاشات را به مجازات برساند.

*در قوه قضاییه قضات، مسلط، انقلابی و شجاع کم نداریم، بنابراین انتظار است تا انتقام خون مظلومین اغتشاشات به خصوص شهدای نیروی انتظامی، پاسداران، بسیجیان و مردم عادی از قاتلین و مسببین اصلی گرفته شود.

*همچنین از مسئولین کشور انتظار داریم تا کشورهایی که مستقیم و غیر مستقیم در این اغتشاشات نقش داشتند و حتی عده‌ای را برای آتش‌زدن اموال عمومی و حمله به پلیس آموزش دادند و برای ایجاد اختلال و درگیری در کشور مهمات و پول ارسال کردند را بر سر جای خود بنشانند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها