قالیباف، رئیس مجلس:

درگیری‌ها پایان می‌یابد؛ آن‌زمان نوبت اقدام مسئولان کشور است

رئیس مجلس گفت: مشخص است که این درگیری ها رو به خاموشی می‌رود و به پایان می‌رسد؛ در آن زمان، نوبت مسئولان کشور است که پاسخ بصیرت مردم را با اقدامات لازم در کارآمدسازی و برطرف کردن نقاطِ ضعف در حوزه های حکمرانی بدهند.

درگیری‌ها پایان می‌یابد؛ آن‌زمان نوبت اقدام مسئولان کشور است
کد خبر: 580187
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۸ ۰۹:۴۰:۰۷

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس گفت: با توجه به تشخیص و تدبیرِ دقیقِ مردم شریف و هوشیار ایران عزیز در همراهی نکردن با اعتراضاتِ خشونت‌طلبانه، مشخص است که این اغتشاشات رو به خاموشی می‌رود و به پایان می‌رسد؛ اما باید در نظر داشت که پس از برقراری امنیت و آرامشِ سراسری در کشور نباید تدبیر و هوشمندی مردم در همراهی نکردن با خشونت‌طلبی و اغتشاشات را بهانه‌ای برای پرهیز در تغییر رویه ها قرار داد.

به گزارش ایرنا، رییس قوه مقننه یادآور شد: در آن زمان، نوبت مسئولان کشور است که پاسخ بصیرت مردم را با اقدامات لازم در کارآمدسازی و برطرف کردن نقاطِ ضعف در حوزه های حکمرانی اقتصادی ، حکمرانی فرهنگی، حکمرانی اجتماعی و حکمرانی سیاسی بدهند.

قالیباف خاطرنشان کرد: انشاءالله مردم عزیزمان بزودی شاهد امنیت کامل و همه جانبه در زندگی روزمره خود خواهند بود و قطعا ما مسئولان نیز باید بتوانیم پاسخگوی این حمایت و بصیرتِ مردم نجیب مان باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها