کد خبر: 576065
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

روزنامه رسالت:

خشونت دهه هشتادی‌ها نتیجه سینمای آمریکاست

رسالت نوشت: در این نسل خشونتی ته‌نشین شده و رسوب‌کرده که بخش عمده‌ای از آن نتیجه رکیک بودن و خشونت سینما و تلویزیون دو دهه اخیر جهان و مشخصا آمریکاست.

خشونت دهه هشتادی‌ها نتیجه سینمای آمریکاست
کد خبر: 576065
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۱۴:۳۰:۰۰

روزنامه رسالت با اشاره به سن معترضانی که بعد از فوت مهسا امینی به خیابان آمده‌اند، آنان را نسلی توصیف کرده که رفتارهای آنان نتیجه خشونت سینمای آمریکاست.

به گزارش رسالت، یکی از تحلیل‌های جامعه‌شناختی‌ای که در باب اعتراضات اخیر زیاد به گوش می‌خورد، حضور فعال و جدی و غیرقابل‌انکار جوانان و نوجوانان دهه هشتادی در خیابان‌ها بود.

در این نسل خشونتی ته‌نشین شده و رسوب‌کرده که بخش عمده‌ای از آن نتیجه رکیک بودن و خشونت سینما و تلویزیون دو دهه اخیر جهان و مشخصا آمریکاست. همچنین بازی‌های کامپیوتری عمدتا جنگی، از بسیاری از آن‌ها چریک‌هایی بالقوه درآورده. اگر این سخن به نظرتان مضحک می‌رسد، می‌توانید خبر دستگیری بزهکاری حرفه‌ای در آمریکا را که اذعان کرده بود جنگ شهری را از بازی ندای وظیفه آموخته در اینترنت جستجو کنید. این نسل بعضا هیجان‌طلب و بی‌اعصاب، اساسا قدرت‌ستیز و تقدس‌ستیز است. مادر را مقدس نمی‌داند و هر نوع احترام به پدر را پدرسالاری می‌شمارد. تکلیفش با حاکمیت که دیگر مشخص است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ارش ارسالی در
    شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱

    این حرفها نشانه سوختگی بالای ۸۰ درصده! میلیاردها تومان هزینه های به اصطلاح فرهنگی صدا وسیما ، سازمان تبلیغات ،حوزه های علمیه وسازمانهای بی شناسنامه که از بیتاالمال در تمام این سالها ، چرا تاثیری در تربیت نسل جوان شما نگذاشته است؟ در تمام این مدت چه کرده اید که جوانان این سرزمین تحت تاثیر چهار تا فیلم امریکایی تغییر ماهیت داده اند ! چه طور شد شریعتی قبل انقلاب در یک حسینیه انهمه اثربخشی روی نسل جوان داشت ! وشما همه تان روهم به اندازه یک دهم اوخاصیت ندارید باید تمام پولهایی که ازبیت المال با این بهانه بالا کشیده اید تا قران اخر پس بدهید!

  • شهروندشعارزده ارسالی در
    شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱

    نه بابا ؟

    چقدر خوبه که آمریکا هست ، همه کاستی ها و سوء مدیریت ها و . . . را به گردنش بی اندازیم .

    • ناشناس ارسالی در
      دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱

      چه جالب ، بالاخره بعد از قرن ها یک مشکل در کشور رخ داد و پای اسرائیل ننوشتند :) هر کجا ایرادی دارند پای امریکا و اسرائیل و غرب می نویسند. برادر من شما پول بیت المال گرفتید بقیه را متهم می کنید

  • امیر ارسالی در
    شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱

    همینکه ننداختین گردن دین و اسلام خودش یه قدم روبه جلوعه!!!
    والا تو دنیا نه آمریکا ازین چیزا داشته نه اروپا ولی تا دلت بخاد روز به روز عراق و سوریه و فلسطین داشتن

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها