کد خبر: 576007
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان:

جنایت آنان که از سفره کشور چریده‌اند، بی‌پاسخ نماند

حسین شریعتمداری تاکید کرد: حمایت از آشوبگران از سوی برخی احزاب سیاسی و شماری از هنرپیشه‌ها و ورزشکاران که از سفره گشاده این مرز و بوم چریده و به آلاف و علوف رسیده‌اند نیز جنایت آشکاری است که نباید بی‌پاسخ بماند.

جنایت آنان که از سفره کشور چریده‌اند، بی‌پاسخ نماند
کد خبر: 576007
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۰۸:۰۰:۰۰

حسین شریعتمداری امروز در یادداشتی که در روزنامه کیهان نوشت خواستار برخورد با «جنایت» کسانی که از «سفره گشاد کشور چریده‌اند» شد. 

به گزارش کیهان، در این میان، حمایت از آشوب و آشوبگران از سوی برخی سیاست‌بازها و احزاب سیاسی و شماری از هنرپیشه‌ها و ورزشکاران که از سفره گشاده و سخاوتمندانه این مرز و بوم چریده و به آلاف و علوف رسیده‌اند نیز جنایت آشکاری است که نباید بی‌پاسخ بماند.

حالا که بعد از ابراز انزجار توده‌های ده‌ها میلیونی مردم از این جرثومه‌های فساد و تباهی و اصرار بر مجازات و محاکمه آنها به میان آمده است و دستگاه‌های ذی‌ربط نیز بر محاکمه و مجازات آنها تاکید ورزیده‌اند، طیف یادشده به فکر تغییر صورت مسئله افتاده و اصرار دارند جنایات هولناکی را که مرتکب شده‌اند در حد و اندازه «اعتراض»‌ کاهش دهند! و اصلاً به روی نامبارک و پلید خود نیز نمی‌آورند که در کجای دنیا و از کی تا به حال، قتل مردم کوچه و بازار، آتش‌زدن اموال عمومی، بریدن گلوی مامور انتظامی، آتش‌زدن قرآن و به آتش کشیدن آمبولانس‌ها و... اعتراض تلقی می‌شود؟!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ابراهیم طهرانی ارسالی در
    شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱

    برسد آن روزی که تو محاکمه شوی

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱

    یکی از کسانیکه خوب جدیده تو و امثال تو بوده اید

  • علی ارسالی در
    شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱

    خدا کند . خداکند جنایات بعضی از مسئولین که از خوردن سر سفره انقلاب و خود سفره انقلاب سیر نمیشن بی پاسخ نماند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها