کد خبر: 576013
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

سوال فرهیختگان از مسئولان:

حق اعتراضی که از آن می‌گویید در کدام فضا نمود عینی پیدا می‌کند؟

فرهیختگان نوشت: حق اعتراضی که قانون، مقامات و مسئولان برای مردم قائل هستند در کدام فضا می‌بایست تحقق یافته و نمود عینی پیدا کند؟

حق اعتراضی که از آن می‌گویید در کدام فضا نمود عینی پیدا می‌کند؟
کد خبر: 576013
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۱۰:۰۰:۰۰

روزنامه فرهیختگان در مطلبی با عنوان «چرخ حق اعتراض را از اول اختراع نکنیم» نسبت به سیاست فیلترینگ فضای مجازی انتقاد کرد و از مسیولان پرسید حق اعتراضی که از آن دم می‌زنند کجا نمود عینی پیدا می‌کند؟ 

به گزارش فرهیختگان، پس از ده روز قطعی‌، مسدودیت‌ و اختلال‌های بسیار در اینترنت کشور، بالاخره اینترنت در همه اپراتور‌ها متصل شد و در دسترس قرار گرفت، اینترنتی که حالا نه واتساپ دارد نه اینستاگرام. درواقع می‌شود گفت پس از ماه‌ها تلاش و مطالبه فعالان و رسانه‌های مختلف برای مقابله با اجرایی‌شدن طرح صیانت، گل این طرح طی هفته گذشته به‌طور کاملا زودرس و خودکار اجرایی شد.

در ادامه این مطلب با یادآوری اظهارات ابراهیم رییسی مبنی بر حق اعتراض مردم آمده است: فی‌الواقع اظهارنظر‌های مسئولان نشان‌دهنده آن است که کسی با اعتراض و انتقاد مخالف نیست، همان‌طور که اخیرا سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور گفت: «شنیدن برخی انتقادات باعث ارتقای کار می‌شود، نباید وحشت داشت که افرادی نسبت به روش و اجرای قانون انتقاد کنند...» سوال اصلی این است که بالاخره آن حق اعتراضی که قانون، مقامات و مسئولان برای مردم قائل هستند در کدام فضا می‌بایست تحقق یافته و نمود عینی پیدا کند تا هرچند وقت یک‌بار شاهد اتفاقات این‌چنینی و ورود خسارات مادی و معنوی فراوان به کشور نباشیم؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها