کد خبر: 575808
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۷ ۰۸:۳۰:۲۵
| |

جمهوری اسلامی هشدار داد:‌

تصور نشود نارضایتی‌ها تمام شده است

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مسئولین نباید تصور کنند نارضایتی‌ها پایان یافته و دیگر خبری نیست. شرایط کنونی همچون آتش زیر خاکستر است که با جرقه کوچک دیگری باز هم شعله‌ور خواهد شد.

تصور نشود نارضایتی‌ها تمام شده است
کد خبر: 575808
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۷ ۰۸:۳۰:۲۵

روزنامه جمهوری‌اسلامی در یادداشت امروز خود به مسئولان هشدار داد که تصور نکنند با فروکش کردن اعتراضات، نارضایتی‌ها تمام شده است بلکه مانند خاکستری زیر آتش است که با جرقه کوچک شعله‌ور می‌شود.

به گزارش جمهوری‌اسلامی، نکته مهمی که در حاشیه حوادث اخیر باید مورد توجه عمیق مسئولین قرار گیرد اینست که این حوادث نشان دادند مردم مطالباتی دارند که به عملکرد کارگزاران نظام و کشور به ویژه در مسائل اقتصادی، معیشتی و حقوق شهروندی مربوط می‌شوند. تبعیض‌ها و عدم انطباق گفتارها با عملکردها موجب سلب اعتماد مردم از مسئولین شده است. با فروکش کردن تظاهرات و اغتشاشات، نباید مسئولین تصور کنند نارضایتی‌ها پایان یافته و دیگر خبری نیست. شرایط کنونی همچون آتش زیر خاکستر است که با جرقه کوچک دیگری باز هم شعله‌ور خواهد شد. بنابراین، هرچه زودتر باید عوامل نارضایتی‌ها ریشه‌کن شوند که اگر چنین شود، مردم همچون گذشته در همه حال پشتوانه نظام خواهند بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱

    من یک بازنشسته سپاه هستم ۶سال جبهه دارم وسالهاست که زیرخط فقرزندگی میکنم ماهم دیگه خسته شدیم ازدروغ مسئولین نظام ،بنظرم بایدیک فکراساسی کرد،اداره کردن کشوراینکه برای مردم روضه خوانی کنی وازبهشت وجهنم صحبت کنیدوآقایان روحانی خودشان دررفاه باشنده باعقل هیچ حیوانی جوردرنمیایدتابرسدانسان؟؟؟؟!!!!

  • Hesam ارسالی در
    پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱

    مسئولان همیشه غافل باید متوجه اوضاع مملکت باشند و به مطالبات کلیه مردم رسیدگی بکنند.دوباره پشت گوش نندازن و هر کاری که خودشان دلشان میخواهد بکنند.تا وقتی که مردم گرسنگی بکشند و از دست مسئولان نارازی باشند.این جناح بازی طایفه ای بین خودشان را هم کنار بزارن که مردم همه میدانند جناح چپ و راست جفتشان یکی هست و اگه اتفاقی بیفتد برای دو جناح میفتد و مردم به هر دو جناح رحم نخواهند کرد.
    پس اگر میخواهید مردم ایران دست به اعتراض نزنند، به مطالبات کلیه اقشار در همه امور رسیدگی بشود تا خودتان هم در آرامش و به زندگی های اروپایی خودتان برسید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها