کد خبر: 574912
|
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۰۷:۳۱:۲۱
| |

کیهان مدعی شد:

90 درصد مردم حامی اقدمات حکومت برای حفظ حجاب هستند

سعدالله زارعی، یادداشت نویس کیهان مدعی شد 90 درصد مردم حامی اقدمات حکومت برای حفظ حجاب هستند.

90 درصد مردم حامی اقدمات حکومت برای حفظ حجاب هستند
کد خبر: 574912
|
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۰۷:۳۱:۲۱

روزنامه کیهان امروز در یادداشتی به قلم سعدالله زارعی مدعی شد 90 درصد مردم حامی اقدمات حکومت برای حفظ حجاب هستند.

یادداشت نویس کیهان با بیان این مقدمه که «حجاب و عفاف، مسئله‌ای نیست که نظام جمهوری اسلامی آن را پدید آورده باشد» نوشت:  این موضوعی اسلامی و ملی است. یعنی از یک‌سو اسلام و قرآن کریم بر حفظ آن تصریح دارد و از نصوص است و از سوی دیگر مردم ایران خواهان آن هستند (کما اینکه در یک نظرسنجی که اخیراً در کشور برگزار شد، نزدیک به 90 درصد از مردم ایران از اقدامات حکومتی برای حفظ حجاب و عفاف حمایت کرده بودند).

در ادامه این یادداشت اصلاح طلبان به تلاش برای «اغتشاش» متهم شدند: این جریان شروع کرد به زیرسؤال بردن تلاش حاکمیت بر حفظ این ارزش دینی و ملی! این اقدامات گاهی در قالب واژگان «حجاب اجباری» و گاهی در قالب «گشت ارشاد» صورت می‌گرفت. در این میان گاهی از میان سطور آنان عبارتی به چشم می‌خورد که خط آنان را لو می‌داد؛ آن عبارت این بود که «حجاب را امنیتی نکنید». در واقع با ملاحظه حوادث بعدی و خطی که از خارج دنبال می‌شد، معلوم بود که این جریان در حال تبدیل بی‌حجابی به اغتشاش است و در واقع در حال تبدیل کردن بی‌حجابی به موضوعی امنیتی است. الان دیگر تشت رسوایی این جریان از بام افتاده و می‌توان استنادات فراوانی برای این موضوع ارائه نمود.

در پایان این یادداشت نیز بر برخورد قضایی تاکید شده و آمده است: ادعاهای ضددینی و ضدانقلابی محافلی نظیر بی‌بی‌سی و... بدون بهره‌گیری از پشتیبانی نظری چهره‌هایی در داخل ایران مدلل و موجه نمی‌باشد. بر این اساس الان زمان آن است که این‌ها مورد مؤاخذه قرار گیرند. آنان باید برای آنچه گفته‌اند سند ارائه کنند و برای اتهاماتی که وارد کرده و سندی ندارند، پاسخگو باشند. کشور نمی‌تواند این موضوع را در حالی که باطن این حوادث، درگیری میان مردم و قربانی شدن عده‌ای است، رها کند. چرا که رها کردن آن می‌تواند به تکرار جرم و حوادث منجر شود. نظام نمی‌تواند نسبت به کسانی که زمینه‌ساز درگیری هستند و باعث ریخته شدن خون افراد بی‌گناه می‌شوند، سکوت کند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • علی ارسالی در
    چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

    نود درصد را از کجا اوردید مثل تقلبهایتان ضریب نگیرید دروغ گفتن کافی هست وقت پاسخ دادن هست یا پاسخ دهید با بروید

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

    کیهان همیشه دشمن فرضی دراستین داره .چرا اصلاح طلبان؟ .بندر حیفا .حیفا ، تمرکز کن وسط بندر حیفا

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

    میگفتن چه دلیل دارد حکومت چهل سال پیش برای ما تصمیم بگیرد پهلوی رو میگفتن الان هم خب مردم همین حرف رو به جمهوری اسلامی میزنن چه دلیل دارد انقلابی و جمهوری اسلامی چهل سال پیش برای ما تصمیم بگیرد شورش 57 و اعتراض فلسطینی کشتنشون میشه مقاومت جهاد اعتراض مردم میگن اغتشاش مسخره اس

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها